Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #22 Skrevet 14. april 2010 (endret) Hun er jo ikke altfor tynn bruker str 36/38 Hvor feit må man være for å tilfredstille deres krav herrigud da... Man må ha litt synlig ekstra fett på kroppen ja :rødme: Eksempel på nydelig kropp http://thetrendsetter.files.wordpress.com/2008/03/chloe_marshall.jpg Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod) Endret 14. april 2010 av Skya
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #23 Skrevet 14. april 2010 Syns det var noe rart med trynet hennes.. Så, NOT.
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2010 #24 Skrevet 14. april 2010 jeg synes hun var kjempe søt, men ikke sexy. men det har mye med blikket å si..
SMann Skrevet 14. april 2010 #25 Skrevet 14. april 2010 Kjempesøt jente!! Jeg skjønner ingen ting av de fleste kommentarene over. Jeg vil tippe at hun ville blitt rangert høyere på utseende enn de fleste som har vært negative til bildet...jeg vil også tippe at de fleste ikke har en like vakker kropp heller... Hvis denne type kvinner skal være av de som regnes som stygge...skjønner jeg veldig godt at mange sliter med store komplekser. Jeg likte ikke en del av positurene på bildene. Hun kledde best de mer uskyldige bildene....
Gjest hogwash Skrevet 14. april 2010 #26 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det er veldig drøyt å legge ut bilder av en person som ikke er "kjendis" med fullt navn og evaluere henne på åpent forum! Søt jente.
Mann 42 Skrevet 14. april 2010 #27 Skrevet 14. april 2010 Ganske søt jente, syns jeg. Men hun kunne med fordel ha droppet "glamor"-bildene med truse og spjæret topp, for der virket det ikke som hun var komfortabel.
Gjest RickJames B...h! Skrevet 14. april 2010 #28 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det er veldig drøyt å legge ut bilder av en person som ikke er "kjendis" med fullt navn og evaluere henne på åpent forum! Søt jente. Enig den! Litt ung, men ellers søt ja.
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det er veldig drøyt å legge ut bilder av en person som ikke er "kjendis" med fullt navn og evaluere henne på åpent forum! Enig. Jeg har egentlig gått ut fra at det er ts jeg, men det kan jo også være at det bare er noen h*n kjenner (at hun er tilfeldig utvalgt tviler jeg på). Om hun ikke har bedt om å bli vurdert så håper jeg hun ikke kommer over denne tråden. Men hun har jo på sett og vis eksponert seg selv for offentligheten uansett (akkurat som en kjendis, som det virker som du mener det er "lov" å prate om), hadde det vært private bilder så hadde jeg rapportert denne tråden i stedet for å svare.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #30 Skrevet 14. april 2010 Kjempesøt jente!! Jeg skjønner ingen ting av de fleste kommentarene over. Jeg vil tippe at hun ville blitt rangert høyere på utseende enn de fleste som har vært negative til bildet...jeg vil også tippe at de fleste ikke har en like vakker kropp heller... Akkuratt det tenkte jeg og! Jenta, spesiellt kroppen, er da laaangt over gjennomsnittet. Men så klart vil ikke misunnelige jenter og gutter innrømme det;) Og dere som syns hun er for tynn; hun er strl 36/38, det er idealet! Og nei, supermodeller som hetses som usunne idealer er tynnere enn hu her, de er vanligvis rundt 34 og har langt fra så mye former som denne jenta her!
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #31 Skrevet 14. april 2010 (endret) Man må ha litt synlig ekstra fett på kroppen ja :rødme: Eksempel på nydelig kropp http://thetrendsetter.files.wordpress.com/2008/03/chloe_marshall.jpg Hvis dette er et eksempel på en nydelig kropp, hva er da en stygg kropp? Sitat endret. Skya (mod) Endret 14. april 2010 av Skya
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #32 Skrevet 14. april 2010 Virkelig fin kropp, søtt ansikt:) Morsomt så negative alle her er. Skal vedde på alle som sier "not" og "altfor tynn" osv er overvektige støgginger selv. Evnt gutter som aldri har sjansen på slike jenter Syns det blir Jantelov de luxe når søte, pene jenter med hotte kropper blir kommentert på denne måten. Hun er da over gjennomsnittet (litt vanlig ansikt, men få jenter har så stram kropp som henne) Da jeg svarte, vurderte jeg kun om jeg synes hun var hot eller not. Svarte not. Jeg er ikke overvektig, og jeg er ikke stygg. Ei heller er jeg en gutt som ikke har sjansen på slike jenter. Over gjenomsnittet, hun der? Da har du ikke sett mange jenter. Hun er mer gjennomsnittlig vil jeg si. Bare så det er sagt, så synes jeg absolutt ikke at hun var stygg, men særlig vakker var hun heller ikke. Kroppen hennes var heller ikke så mye å skryte av.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #33 Skrevet 14. april 2010 Jeg synes det er veldig drøyt å legge ut bilder av en person som ikke er "kjendis" med fullt navn og evaluere henne på åpent forum! Søt jente. TS her. Jeg fant henne tilfeldigvis i en avisartikkel, hun var med i Frøken Norge for noen år siden. Jeg googlet bare navnet for å finne flere bilder... Jeg personlig synes nok hun er mer søt og pen enn hot, og åpningsinnlegget burde nok vært annerledes ja...
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #34 Skrevet 14. april 2010 Akkuratt det tenkte jeg og! Jenta, spesiellt kroppen, er da laaangt over gjennomsnittet. Men så klart vil ikke misunnelige jenter og gutter innrømme det;) Og dere som syns hun er for tynn; hun er strl 36/38, det er idealet! Og nei, supermodeller som hetses som usunne idealer er tynnere enn hu her, de er vanligvis rundt 34 og har langt fra så mye former som denne jenta her! Hva som er idealet er da ikke en allmenngyldig regel. Jeg synes som sagt kroppen hennes er kjempefin, men om andre ikke synes det så kan jeg ikke påstå at de tar feil fordi fakta er at 36/38 er fint. Smak er nok ikke så objektivt og svart/hvitt at du kan anta at du sitter på fasiten og at alle som er uenige er misunnelige
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #35 Skrevet 14. april 2010 Til dere som sier at denne jenta er langt over gjennomsnittet, kan dere komme med et eksempel på hva som er gjennomsnittet?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #36 Skrevet 14. april 2010 Utrolig søt jente, men for ung for meg.
The Kitten Skrevet 14. april 2010 #37 Skrevet 14. april 2010 Hvorfor kommer folk trekkende med kommentarer om alder? Spørsmålet gjelder kun hva dere synes om henne utseendemessig, ikke hvorvidt hun er en potensiell partner.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #38 Skrevet 14. april 2010 Hun har et for ungt utseende for meg, ok?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #39 Skrevet 14. april 2010 Hun bruker str S/M så er hun altfor tynn??? Hun har en fin kropp! slank og flott. Hun er overhode ikke for tynn. Akkuratt passe. Sikkert mange som sjalue på en slik slank kropp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå