Gå til innhold

Hot or not?

Gjest AnonymBruker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes KG's modereringsregler er dritrare.

Det modereres i hytt og gevær - men det er HELT GREIT at noen legger ut et bilde av en navngitt, norsk jente også skal alle få lov til å kommentere.

Det er ikke greit. Det er uetisk. Og mye verre enn om noen skulle finne på å kalle en meddebattant "dust" i en diskusjon folk selv velger å være med på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hatt sett bilder av denne jenta her inne før, også da med spørsmål om hun er fin eller ikke. Er det frøkna på bildene som er ute etter litt skryt, mon tro? :lur:

Hun er søt. Verken mer eller mindre. Hadde jeg møtt henne face to face kunne hun derimot ha blitt vidundelig vakker, eller rett og slett fæl, alt ettersom hvordan hun ter seg.

Endret av kisskissbangbang
Skrevet

Hun er jo ikke altfor tynn bruker str 36/38

Hvor feit må man være for å tilfredstille deres krav herrigud da...

Enig... Hun er vel ikek for tynn?! Hun er normal!

Gjest CookieMonster
Skrevet

Da jeg svarte, vurderte jeg kun om jeg synes hun var hot eller not. Svarte not.

Jeg er ikke overvektig, og jeg er ikke stygg. Ei heller er jeg en gutt som ikke har sjansen på slike jenter. Over gjenomsnittet, hun der? Da har du ikke sett mange jenter. Hun er mer gjennomsnittlig vil jeg si. Bare så det er sagt, så synes jeg absolutt ikke at hun var stygg, men særlig vakker var hun heller ikke.

Kroppen hennes var heller ikke så mye å skryte av.

Jeg er enig at ansiktet var helt gjennomsnittlig, men hun hadde da en sunn og flott kropp. Meget slank og velproposjonert. Hva er det som er så feil med kroppen hennes da?

Skrevet

Det modereres i hytt og gevær - men det er HELT GREIT at noen legger ut et bilde av en navngitt, norsk jente også skal alle få lov til å kommentere.

Det er ikke greit. Det er uetisk. Og mye verre enn om noen skulle finne på å kalle en meddebattant "dust" i en diskusjon folk selv velger å være med på.

Heeelt enig med denne. Fant en lignende tråd her, hvor det var postet et bilde av ei jeg kjente en gang, men ikke har kontakt med lenger. Regnet med at slike tråder ble slettet, men nei. Det er som du sier, visstnok mye verre å kalle noen anonyme dust... :klaske:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet når bildene ligget ute offentlig, og alle kan få tak i dem. Hadde derimot TS publisert dette selv, så hadde saken vært "litt" annerledes. Dette er vel ikke så veldig forskjellig fra å kommentere på en eller annen kjendis?

Skrevet

Til dere som sier at denne jenta er langt over gjennomsnittet, kan dere komme med et eksempel på hva som er gjennomsnittet?

Jeg syns det er vanskelig å finne et eksempel uten å henge ut noen. Har flere venninner som er gj.snittlige, men vil ikke legge ut bilde her.

Ansiktet er gj.snittlig, men det var hovedsaklig kroppen jeg mente var høyt over.

Det er ikke mange prosentene av norske jenter som har flat mage uten sideflesk, slik som hun her.

Når kanskje 50% av norske jenter er småfeite, havner lett denne jenta i over gj.snittet-klassen.

Ikke fordi hun er sinnsykt vakker, men fordi kroppen er slank, stram og velproposjonert ift de fleste jenter.

Bare det at flere har kommentert "Vi menn" her sier jo sitt, jenter flest har ikke pen nok kropp til å fronte forsiden der (selv om det er varierende hvor pene jentene der er i ansiktet og sånn, har de nesten utelukkende pen kropp hvertfall)

Skrevet

Jeg er enig at ansiktet var helt gjennomsnittlig, men hun hadde da en sunn og flott kropp. Meget slank og velproposjonert. Hva er det som er så feil med kroppen hennes da?

Det er ikke noe feil, selv om det kanskje kom ut som om jeg mente det slik. Mente bare at den ikke skriker "wow!dødslekker kropp." I hvert fall ikke til meg.

Skrevet

Jeg syns det er vanskelig å finne et eksempel uten å henge ut noen. Har flere venninner som er gj.snittlige, men vil ikke legge ut bilde her.

Ansiktet er gj.snittlig, men det var hovedsaklig kroppen jeg mente var høyt over.

Det er ikke mange prosentene av norske jenter som har flat mage uten sideflesk, slik som hun her.

Når kanskje 50% av norske jenter er småfeite, havner lett denne jenta i over gj.snittet-klassen.

Ikke fordi hun er sinnsykt vakker, men fordi kroppen er slank, stram og velproposjonert ift de fleste jenter.

Bare det at flere har kommentert "Vi menn" her sier jo sitt, jenter flest har ikke pen nok kropp til å fronte forsiden der (selv om det er varierende hvor pene jentene der er i ansiktet og sånn, har de nesten utelukkende pen kropp hvertfall)

Så med andre ord er ikke snittet særlig høyt?

Skrevet

Så med andre ord er ikke snittet særlig høyt?

Nei, ikke når det gjelder kropp.

Mange søte og sunne jenter i Norge, men få med den smale midja og flate magen som jeg foretrekker.

Hadde det ikke vært for de avslørende lettkledte bikinibildene osv så hadde jeg antageligvis syns hun var gj.snittlig selv, fordi ansiktet var ikke wow, men den kroppen er da pen!

Men kanskje det bare er meg som er fiksert på flate mager, andre ser kanskje på helt andre ting, som store pupper osv.

Gjest Anjelika
Skrevet

I og med at gjennomsnittsstr er noe sånt som 40, så er hun i hvert fall under gjennomsnittet på vekt. Men om det gjør kroppen over gjennomsnittet vakker er jo en annen (smaks)sak.

Selv så ser jeg også mye på midje og synes hennes er et prakteksemplar, og en så flat mage er det ikke alle kvinner som løper rundt med akkurat.

Skrevet

Jeg rapporterte til moderator i går fordi jeg mente tråden ikke er særlig bra nettopp fordi det ikke er en offentlig person det er snakk om (vet at bildene er tilgjengelig på nettet men det er vanvittig mange andre også). Jeg respekterer at moderator bestemmer.

Normalt når vi gutter snakker om HOT eller NOT så er det kun de aller beste som havner blant HOT. Hvis vi er på et utested med 100 kvinner så er det kanskje 2 eller 3 som er HOT av typen "wow" umiddelbart. Mange av disse blir fort NOT når man blir kjent med dem. På en annen side så kan det være en av de man ikke har lagt merke til i det hele tatt som blir HOT av typen "wow" når man blir kjent med personligheten. Dette er akkurat som mat. Noe ser fantastisk godt ut og smaker pyton mens annen mat ser ikke god ut men smaker fantastisk. (Jeg liker at maten både ser bra ut og smaker godt, det samme med kvinner).

Hvis mange svarer NOT i dette tilfellet fordi man mener at hun ikke er blant top 3% eller 10%, er det ingen grunn for henne eller andre å ha komplekser. Hvis et flertall mener at hun umiddelbart er klart innenfor den "styggeste" halvdelen av alle kvinner mellom 16 og 90...så skjønner jeg ingen ting.

Gjest Dainty
Skrevet

Jeg synes denne jenta ser helt normal ut, nabojente-søt. Ikke noen jeg hadde snudd meg etter på gata.

Men at hun er for tynn..? Hun ser da helt alminnelig slank ut, sunn og frisk.

Skrevet

Jeg lurer på hvilken størrelse man må være i kg-damer sin verden før man ikke er for tynn?

Skrevet

Not. Enkelt og greit. Ikke min smak. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvilken størrelse man må være i kg-damer sin verden før man ikke er for tynn?

38????

Gjest Blubberella
Skrevet

Si det.

Jeg har inntrykk av at i KG-verdenen finnes det bare to kroppstyper; tynne skrangleben og bælfeite blubber. Men så er det også som oftest anonyme som er tøffest i kjeften og snakker nedlatende om andre. Det er tydelig at det finnes en del folk som kjeder seg og døyver kjedsomheten med å trolle opp stemninga i sånne kroppsideal-tråder. Da kommer uttalelser av typen "menn vil ikke ha beinrangler" eller "ingen menn tenner på tykke damer". For ikke å snakke om den geniale "de som mener denne dama er for tynn er sikker bare misunnelige feite damer"... Hva er det med folk her egentlig? Er det så innmari moro å snakke drit om andre?

Jeg er sikkert bælfeit i manges øyne her inne, men jeg har en kjæreste som elsker kroppen min (og i tillegg personligheten min), har ikke problemer med å finne fine klær og har lært meg å være glad i det jeg har. Og best av alt; jeg driter i hva diverse anonyme troll mener om kropp og vekt. Jeg blir bare glad for at jeg ikke kjenner så sneversynte og uempatiske folk.

Og by the way; den jenta i linken var pen. Litt for sukkersøt og ikke verdens mest uttrykksfulle og fotogene, men fin kropp og fint ansikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...