Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Kom tilfeldigvis over hun her når jeg satt og googlet. Hva synes folket? http://www.langelandfoto.no/elisabeth_vermedal/index.php
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Ser helt vanlig ut. Dessverre får en del av positurene henne bare til å se billig og desperat ut.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Ingen av delene. Litt for tynn, men ellers helt OK.
LetThemEatCake Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Väldigt "vanlig". Ser inte speciell ut alls. Men hon hade en killer body!
Stinelin Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 (Glad jeg ikke er linket til her, med fullt navn og bilder, med spørsmål om hot eller not) Vanlig søt jente, med fin kropp synes jeg! Hot kan jeg først si etter å ha sett dama bevege seg og snakke
Gjest Vest Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Normalt fin kropp - men et ganske så middelmådig utseende ellers. Ble generelt en litt for smakløs "Vi Menn"-aktig fotoserie.
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #12 Skrevet 14. april 2010 Kjempefin kropp, mer alminnelig (men søtt nok) ansikt, elendige bilder og styling
AngeliqueW Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 (endret) Søt jente, hun drømmer vel om å bli fotomodell eller (if all else fails) glamourmodell. Dessverre har hun ikke det som skal til for å lykkes som verken det ene eller det andre. Får håpe hun takker nei til et eventuelt ViMenn-oppdrag... Edit; Nå har jeg bladd igjennom alle bildene på siden, og der var det mye flaut. Jeg trodde fotograf var en beskyttet tittel? De fleste ivrige hobbyfotografer jeg kjenner tar minst like bra bilder. Men så lenge de han tar bilde av er fornøyde, så... Endret 14. april 2010 av AngeliqueW
NatashaHAHA Skrevet 14. april 2010 #14 Skrevet 14. april 2010 Kjempesøt!!! Likte at hun ikke hadde så store pupper, bare for å få frem poenget at jenter med mindre pupper kan være tiltrekkende også Det er håp for meg også!
Gjest lolita___ Skrevet 14. april 2010 #15 Skrevet 14. april 2010 Helt ok pen ikke i nærheten av hot litt stor nese kanskje
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #16 Skrevet 14. april 2010 En to-posers. Til nød en en-posers etter et par øl.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #18 Skrevet 14. april 2010 Virkelig fin kropp, søtt ansikt:) Morsomt så negative alle her er. Skal vedde på alle som sier "not" og "altfor tynn" osv er overvektige støgginger selv. Evnt gutter som aldri har sjansen på slike jenter Syns det blir Jantelov de luxe når søte, pene jenter med hotte kropper blir kommentert på denne måten. Hun er da over gjennomsnittet (litt vanlig ansikt, men få jenter har så stram kropp som henne)
Gjest lolita___ Skrevet 14. april 2010 #19 Skrevet 14. april 2010 Hun er jo ikke altfor tynn bruker str 36/38 Hvor feit må man være for å tilfredstille deres krav herrigud da...
Gjest ungmann Skrevet 14. april 2010 #20 Skrevet 14. april 2010 Kom tilfeldigvis over hun her når jeg satt og googlet. Hva synes folket? http://www.langelandfoto.no/elisabeth_vermedal/index.php Kjemepsøt jente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå