Gå til innhold

Endring av etternamn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg gifta meg no på laurdag, og skal ta ektemannen min sitt etternamn. Vi har allereie søkt om dette (saman med prøving av ekteskapet), så på vigselsattesten stod det: Etternamn etter vigsle: Heidi "nytt etternamn".

Det eg lurer på no, er: er no Folkeregisteret oppdatert? Eller må eg gjere noko meir for at namnet skal oppdaterast i det offentlege?

Nettbanken min har ikkje oppdatert seg, og og heller ikkje Lånekassen. Må eg gi noko beskjed, eller er dette instansar som hentar automatisk opplysningar frå Folkeregisteret?

(Eg finn heller ikkje ut om eg faktisk kan søke etter meg sjølv på Folkeregisteret..eg fann berre alt mulig anna..) :)

Eg reknar med at for å få nytt pass og bankkort etc., så må eg sjølv møte opp og gjere det, men kor fort kan eg altså eigentleg ta i bruk det nye namnet mitt?

Det er jo dumt om eg byrjar å forandre namnet mitt på diverse telefon/bladabonnement, Facebook, nettbutikkar etc. og så har eg ikkje fått nytt namn, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som nygift, håper dere hadde en flott dag.

Du kan ta navnet ditt i bruk, dvs det nye navnet ditt , på facebook, osv. Da vi var på et sånt seminar for gifteklare i Rogaland, så var det en fra folkeregistret der som sa at det tar noen uker før du får en bekreftelse i posten med ditt nye navn. Sånn at skulle man reise rett på bryllupsreise så måtte man reise i sitt gamle navn daq det tok som sagt litt tid før man fikk bekreftelsen.

Men du heter heidi* nye navnet* i det du gikk ut av kirken.

Skrevet

Tusen takk for svar! :) No vart eg litt klokare :)

(Vi hadde forresten ein kjempeflott dag! :hjerte: Endeleg gift med fine mannen min :) )

Skrevet

Nyttig svar for flere av oss dette :enig:

Sender inn skjemaene idag... Gøy å vite at man har det nye navnet når man går ut av kirken :rødme: (selv om jeg bare skal ha mannen min sitt etternavn som mellomnavn..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...