Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg har lyst til å gjøre noe med det lange håret mitt, og vurderer om jeg skal klippe meg en lang bob (kortere enn skuldrene). Problemet er bare at jeg har så tjukt hår med mye fall, at jeg er redd for at fallet skal synes mye bedre og se dumt ut om jeg klipper meg kortere. Jeg har verken tid eller lyst til å bruke rettetang og diverse verktøy om morran. Er også redd for at jeg skal se yngre ut med det (jeg blir allerede tatt for å være mye yngre enn jeg er). Noen med tykt hår som har erfaringer med dette? Kan det løses ved å tynne det ut en del?
gohege Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg prøvde det, men fikk bare mere fall, nesten krøller, men jeg ble veldig fornøyd allikevel siden frisøren klipte opp håret mitt, så jeg så litt eldre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg gjorde det....har masse hår med mye fall, nesten krøller. Tynne, fine hårstrå, men mange av de. Angrer skikkelig, krever rettetang hver morgen.. Klippe opp var ikke noe alternativ hos meg pga hårstråene er så fine, så det ser bare slitt ut hvis jeg gjør det (been there, done that..) Så nå er jeg på spareveien igjen!!
Gjest Katee Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Har kjempetykt hår med fall selv og har en skrå, lang bob som krever rettetang hver dag om den skal holde seg glatt. Men jeg har klipt meg sånn at jeg kan ha krølle-bob om jeg vil det. Litt sånn 20tals stil Jeg fikk mye mer fall etter at jeg klipte meg sånn og mye mer krøller. Men kan 'ke si at jeg føler at jeg ser yngre ut
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Var det jeg trodde, at håret virker tjukkere pga fallet om man klipper det kortere. Jeg vil ha hår som ikke krever så mye arbeid fra min side, typ sette det opp i en kjapp hestehale om jeg har det travelt. Så da ble det bare med tanken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå