Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tussa65
Skrevet

Er det noen som vet hvor eller om an kan få kjøpt Exuviance produkter fra andre steder enn ebay? Har prøvd i flere nettbutikker, men dem shipper ikke til Norge, dessverre.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Bergen er det en hudpleiesalong som heter HUD som selger exuviance. Hvis du bor i nærheten av byen lar det seg vel ordne lett, hvis ikke så kan du jo forsøke å ringe salongen og høre om det lar seg gjøre at de sender produktene til deg.

Skrevet

Jeg har vært på to ulike hudpleier salonger, begge de solgte denne serien. Kanskje du burde ringe eller stikke innom en hudpleier i nærheten av der du bor. :goodbye:

Gjest tussa65
Skrevet

Takk for tipset :) men har kjøpt på ebay av en selger jeg har fått anbefalt her. Altfor dyrt å kjøpe hudpleieprodukter her hjemme. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for tipset :) men har kjøpt på ebay av en selger jeg har fått anbefalt her. Altfor dyrt å kjøpe hudpleieprodukter her hjemme. :)

Hei jeg har forløpig bare kjøpt en prøvepakke med Exuviance hos hudpleier og det begynner og bli tomt... Kunne du sagt noe om hvilken selger du fikk anbefalt?

Gjest tussa65
Skrevet

Hei jeg har forløpig bare kjøpt en prøvepakke med Exuviance hos hudpleier og det begynner og bli tomt... Kunne du sagt noe om hvilken selger du fikk anbefalt?

Har kjøpt fra skincare_ave, dem er seriøse og trygge. Jeg gikk også tom etter et prøvekit jeg kjøpte her hjemme. Fikk anbefalt denne selgeren, og har nå fått den første pakka og venter på nr to. :) Spør om dem kan sende pakka som en gave, pga moms/toll, det gjorde dem for meg. :)

Produktene er ekte og freshe, men stusset litt på tuben den ene kremen kom i. Var litt forskjell på den i forhold til den man kjøper her hjemme, men innholdet er nok det samme. :) har hørt at det kan være litt forskjell. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...