LillaDilla Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei Dere Jeg har lyst til å se ett show på operaen i Oslo. Nesten alt er utsolgt og det er mye ståplasser igjen. Noen som har vært på hovedscenen og kan si hvordan det er å sitte på Balkong 3? Ser man noe?
tineline Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Ja, jeg har vært i operaen på balkong 3 flere ganger. Jeg har alltid sittet på de sidesetene til 100,-, men når også de er utsolgt er det jo ståplassene like ovenfor. Jeg vet ikke så mye om sikten, men går ut fra at du ser endel. De sidesetene er helt knall! Koster nesten ingenting i forhold til at du ser nesten alt, bare du lener deg litt til siden (og ikke har høydeskrekk, vel å merke - det er virkelig RETT ned). Husk å prøve å stå til høyre i salen - det er en scenisk lov at handlingen skal skje fra venstre mot høyre, så da ser du mer når du befinner deg på høyre side enn på venstre. Det er sjelden det skjer så mye langt til venstre uansett. God tur!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Hei Dere Jeg har lyst til å se ett show på operaen i Oslo. Nesten alt er utsolgt og det er mye ståplasser igjen. Noen som har vært på hovedscenen og kan si hvordan det er å sitte på Balkong 3? Ser man noe? Jeg har vært på sidebalkong 3. Man må lene seg ut for å se noe særlig på ene siden av scenen. Og jeg tror faktisk man ser mindre fra de fremste på sidebalkongen enn fra de lenger bak. Men jeg synes likevel det er bra valuta for pengene, har kjøpt hundrekronersbilletter der selv. Men det kommer litt an på sangerne om det blir bra, siden de synger uten mikrofon på operaforestillingene så er det ikke alle stemmer som bærer like godt opp på "loftet".
MissStiles Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Jeg har også sittet på balkong 3. På midten - på siden et sted. Selvom vi satt på første rad så måtte jeg lene meg frem for å se noe. Så føler ikke at det er de beste plassene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå