cyanid Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Allright! Sist vi hadde oss var vel onsdagen før skjærtorsdag. Så skjedde det noe med humøret hans, han var muggen og sur fram til onsdagen og vi pratet omtrent ikke disse dagene. Han beklaget de dårlige vibbene onsdag og sa dette hadde ingenting med meg å gjøre, og alt var fint. Trøtt og sovnet. Neste dag da jeg kom hjem fra kurs, måtte han rett på øving. Begge ville da han kom hjem, men vi endte opp med å sitte og ha en hyggelig prat til langt på natt heller. Dagen etter kom det folk på døra rett etter kurs, og da er det frekt å pule. Full fest, og jeg ble trøtt og la meg tidlig. Jævlig i formen dagen derpå, og søndagen var jeg med ei venninne hele dagen som var kommet fra begravelsen til sin farfar, da jeg kom hjem var nabofyren på besøk. I går var jeg bare pollentrøtt og ville sove. HVA I ALLE DAGER ER DETTE DA! Vi har begge lyst, men det har bygd seg opp en mur hvor det nesten er merkelig å prøve seg på hverandre, og kåthet har gått over i desperasjon og frustrasjon hvor det blir unaturlig å ha sex av den grunn. Er vi gift og 96 år nå da? Hvordan bryte ut av denne muren? Ingen problemer i forholdet eller, kyss og nuss og tafs og "jeg elsker deg" hele dagen lang, men det er nesten så vi ikke tør å pule siden det har gått så lang tid... ARRGHAAA hjelp meg, noen som har opplevd lignende? Vært sammen to og et halvt år.
Gjest Mahareth Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Kan du ikke bare si at nå må dere pule ellers klikker du...?
cyanid Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg sa jo så i dag, da han sto og befølte puppene mine in the kitchen, at om ikke det blir no snart, trer jeg meg nedpå en av gitarene hans, men selvfølgelig skulle han på øving, så da ble det verken kjæreste eller gitar! (han tok den beste )
Gjest gjestdeluxe Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Trøtt og sovnet. Neste dag da jeg kom hjem fra kurs, måtte han rett på øving. Begge ville da han kom hjem, men vi endte opp med å sitte og ha en hyggelig prat til langt på natt heller. Dagen etter kom det folk på døra rett etter kurs, og da er det frekt å pule. Full fest, og jeg ble trøtt og la meg tidlig. Jævlig i formen dagen derpå, og søndagen var jeg med ei venninne hele dagen som var kommet fra begravelsen til sin farfar, da jeg kom hjem var nabofyren på besøk. I går var jeg bare pollentrøtt og ville sove. Hvorfor må du stresse og mase? Ta det rolig, du har resten av livet på deg.
~white lady~ Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Haha, og du klager? Her har det ikke blitt noe på over en måned. Mulig det er fordi vi ikke er nyforelska lenger...
Gjest MikeWaters Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Haha, og du klager? Her har det ikke blitt noe på over en måned. Mulig det er fordi vi ikke er nyforelska lenger... Hmmmmm, jeg klatrer veggene etter 1 uke. Da ser jeg syner og babler uforståelig. Bortskjemt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Forstår din frustrasjon. Jeg har nesten skrudd helt av sexuellt. Det har skjedd gradvis ettersom jeg fikk forhåpninger om sex når hun vil kose og kysse med meg, men ble bare opphisset og satt igjen med en forlatt følelse.
cyanid Skrevet 13. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2010 puh, trodde det bare var meg som var klinkokkos her bortsett fra gjestdeluxe som tydeligvis får sæ no ...
LetThemEatCake Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 2 år och de sista månaderna har varit ganska "torra".. Vi har haft sex ungefär en gång i veckan och det har inte känts bra. Men så tog jag det stoooora steget och pratade med honom om det och sa att det är något som är rart. Sedan dess har det varit jättebra! Sex varje kväll den senaste veckan, haha. Mitt råd: Just do it! Antingen pratar du med honom eller så sätter du bara på honom.
SMann Skrevet 14. april 2010 #11 Skrevet 14. april 2010 .....og værre blir det når man får barn.... Enig med LTEC: Just do it!!!
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 14. april 2010 Ho hei! Vi prata om det i går da han kom hjem, han hadde latt meg være fordi jeg er ganske dårlig til tider pga pollenallergien, og ikke ville presse meg til å spre beina hvis jeg ikke ville, og jeg sa jeg trodde han hadde en indre oppvask han måtte ta seg av, så da ville jeg ikke plage han. ....og begge sa vi har jo hatt lyst på hverandre hver dag hele tiden!! Makan til kommmunikasjonssvikt!
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #13 Skrevet 14. april 2010 Man kan ikke presse den andre til å ha sex, da forsvinner jo sexlysten til den andre totalt. Er vanskelig tema og snakke om sammen, fordi det setter deg i et desperat lys. Og det skaper jo ikke akuratt noe mer lyst i din kjære. Derfor blir det ofte mer hinthint, noe jeg synes er riktig kjipt å gjøre, men sånn er det no engang sålenge det finnes tema man ikke skal snakke om.
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #14 Skrevet 14. april 2010 Hehe jau, merker det blir sexpress og undertrykket frustrasjon, så det har endt opp med at vi har nesten blitt sure på hverandre! Men nå som det har blitt snakket om, og vi vet det ikke ER noe problem, lar jeg det bare gå sin gang, uten å stresse. Ingen er vel særlig attraktive når de stresser for å være pulbare.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #15 Skrevet 14. april 2010 Greit at det skal være litt takhøyde på et diskusjonsforum som dette, men folk har tydeligvis ekstremt lav syte-terskel, og null forståelse for at kanskje ikke alle private "problemer" egner seg på et offentlig forum. Det er vel FB-kulturen, dette. Jippi.
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 14. april 2010 Nå får du faen meg kule an, gjestgjest!
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #17 Skrevet 14. april 2010 Nå får du faen meg kule an, gjestgjest! Ikke skap deg, du vet at jeg har rett.
cyanid Skrevet 14. april 2010 Forfatter #18 Skrevet 14. april 2010 åh nei, nå må æ forsvare mæ..... :( Du har rett, så da får jeg rett og slett ta meg en sigarett.
Gjest Gjest Skrevet 14. april 2010 #19 Skrevet 14. april 2010 åh nei, nå må æ forsvare mæ..... :( Du har rett, så da får jeg rett og slett ta meg en sigarett. Svelg unna et par valium-tabletter også mens du først er i gang, så roer du deg skikkelig ned.
Tante Dora Skrevet 14. april 2010 #20 Skrevet 14. april 2010 Jeg har med 2 gulvalium fra min flyskrekk-reise, men jeg tok dem ikke, vil du ha dem, cyanid? ;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå