Jubii Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 (endret) (Mulig dette er allmennviten, men jeg blir stadig overrasket når jeg finner nye funksjoner:)) Konvertere: 50 kg to pounds, 100 nok in usd etc. Hva er klokken verden over, f.eks.: time Sydney Søk på spesifikk side, f.eks.: jens stoltenberg site:vg.no Få betydingen av et ord, skriv define: forran (fungerer på engelske ord). Hvilke triks kan du? Endret 13. april 2010 av Jubii
Nalla Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Spørr google om følgende; "the Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything" Eller "Number of Horns on a Unicorn"
tineline Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 bare de vanlige som jeg lærte da jeg tok datakortet, og som gjelder for de fleste søkefunksjoner, både lokalt på maskinen og på internett: * som jokertegn (*ridalsvannet hvis du ikke husker hele navnet "Maridalsvannet", eller Maridalsva*) " som absolutter - alt som søkes opp mellom anførselstegn kommer opp slik det står + for at et visst ord alltid skal være med i resultatet - for at et visst ord aldri skal være med Så, det kan bli noe slik som dette +"Grand hotel" +London -Tennessee for å søke opp Grand hotel i London (men ikke London, Tennessee) Ofte søker jeg på flere søkeord med +: +øvelser +rygg eller hvis jeg leter etter en bestemt ting jeg vet navnet på, søker jeg slik: "Anthony Trollope"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå