Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Er det et utbredt problem at menn og kvinner trenger/ønsker ulikt tempo under akten? Hm, vanskelig å beskrive tempo i et nettforum, men kanskje smilyer kan illustrere hva jeg mener: Mannen: :slåss: Kvinnen: Er alle menn duracellkaniner?
Gjest mann Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hehe, nei. Tempoet varieres, vi liker godt å komme samtidig, så jeg justerer tempoet for å time orgasmen samtidig med hennes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Tror det kommer an på hvor avslappet dere er sammen. Om dere klarer å slappe godt av så er det lettere å bli synkroniserte i tempoet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 ... Nei? Sambo holder det rette tempoet for min del, selv om det kan bli litt "duracell" når det er rett før han kommer. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Menn og kvinner er altfor ulike når det gjelder tenning, sex, følelser og behov. Homoseksualitet er en undervurdert løsning på problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå