Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Del Skrevet 13. april 2010 Hei. Jeg har i det siste vært svært opptatt av slanking og å gå ned i vekt. Er 156 cm høy og veier 52 kg, vil gjerne ned til under 50. Har de siste dagene holdt meg til maks 800 kalorier om dagen. I tillegg til at jeg trener gjevnlig (sykler), bare mellom 5-10 min hver gang, men i løpet av dagen blir det til sammen mellom 20-40 min. I dag har jeg f.eks spist: Noen melonskiver og grønn te til frokost. Grov bolle til lunch. Liten salat (15 kalorier). 200 g grønnsaksuppe, og så blir det et knekkebrød til kvelds med enten melk eller juice. Har så langt trent 21 min i dag. Funker dette for slanking? Og hvor fort vil det evt gå før jeg ser resultater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Del Skrevet 13. april 2010 Du spiser alt for lite! Kroppen vil gå i sparebluss å spare på det den har. Du burde spise i hvertfall 1500 kalorier om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mir Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Nei det funker faktisk mot sin hensikt, fordi 800 kalorier ALTFOR lite. Forbrenningen din settes ned, og kroppen vil helst ikke gi bort noe fett fordi den tror plutselig at den har flyttet til afrika og må spare på alt den har. Hvorfor tar du ikke treningsøkten i ett? Da får du også bedre kondisjon og slipper å dusje 4 ganger per dag? Må få i deg ordentlig næring. Grovt brød med deilig skinkepålegg, eller kalkunpålegg. Egg, salat, agurk. Fisk, renskåret kjøtt og kylling er også bra til middag. Knekkebrød er flott det, man kan ha det som mellommåltid og til kvelds. Nøtter er greit å ta en neve til mellommåltid, samt 2-3 frukt per dag hvis du liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Del Skrevet 13. april 2010 Som de andre sier, du spiser altfor lite. Med den dietten kan du risikere at du legger på deg dobbelt av det du gikk ned eventuelt. For ned vil du gå etter hvert. Men for meg så virker det nesten som om du er panisk redd for næring. Du må også ha fett i kosten for å forbrenne fett. Spis balansert med proteiner, karbohydrater og fett. Din egen fordeling av karbohydrater og proteiner kjenner du på kroppen. Fettinntaket bør ligge på 20-30 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Kjære ts. Jeg stenger denne tråden nå da vi ikke har kompetanse til å vite om svarene du får er "trygge". Jeg råder deg til å ta kontakt med iks tlf nr: 22 42 22 22 Mvh Pasha mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg