Gå til innhold

Trening to dager på rad..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på pilates time i går, og har lyst til å være med på corebar time i dag. Det er ikke noe problem det, med tanke på kroppens behov for restituasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Trener 6 dager i uken jeg. Pumper man tungt jern så er pauser mye viktigere.

Skrevet

Det beror på om hvilke type trening det er. Men man kan trene en god del dersom man passer på å spise godt og variere treningen. Aktiv hvile er en fin ting også!

Skrevet

Jeg var på pilates time i går, og har lyst til å være med på corebar time i dag. Det er ikke noe problem det, med tanke på kroppens behov for restituasjon?

Det går nok bra så lenge du får hvilt dagen etterpå. Det avhenger selvsagt også av hvor harde øktene er. Hvis du tok deg helt totalt ut på pilates-timen så kunne det vær gunstig å hvile dagen etterpå, men hvis det ikke kjennes alt for hardt å begynne med corebar så går det greit.

Profesjonelle idrettsutøvere trener hver dag, noen tar både to og tre økter, men da tar de seg ikke på langt nær helt ut i hver økt.

Skrevet

Trener 6 dager i uken jeg. Pumper man tungt jern så er pauser mye viktigere.

Dette er helt feil.

Kroppen har stort behov for restitsujon etter harde kardioøkter. Det er ikke bare DOMS som avgjør om man trenger hvile, og i hvilken grad.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette er helt feil.

Kroppen har stort behov for restitsujon etter harde kardioøkter. Det er ikke bare DOMS som avgjør om man trenger hvile, og i hvilken grad.

Det er jo ikke helt feil, bare mangelfullt.

Skrevet

Dette er ingen problem! Kos deg masse på trening!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...