Gå til innhold

Klarer nesten ikke surfe lenger

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg klarer nesten ikke å surfe lenger, jeg kan ikke se en drit! :( Jeg må scrolle og scrolle i et sett. Ikke vet jeg hva jeg har gjort, kjøpte ny bærbar for 6 måneder siden. Makan til elendig data. Hva skal jeg gjøre? Legger ved et bilde sånn at dere får se hva som er gærnt.

http://bildr.no/view/626792

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg klarer nesten ikke å surfe lenger, jeg kan ikke se en drit! :( Jeg må scrolle og scrolle i et sett. Ikke vet jeg hva jeg har gjort, kjøpte ny bærbar for 6 måneder siden. Makan til elendig data. Hva skal jeg gjøre? Legger ved et bilde sånn at dere får se hva som er gærnt.

hehe :)

Skrevet (endret)

:skratte:

Hva med å fjerne all 'reklamen' du har på nettleseren din? Det er forresten du som har sagt ja til den selv, slikt kommer ikke bare av seg selv (og ihvertfall ikke på grunn av dataen :fnise: ). Så i fremtiden, just say no ;)

Endret av Momseguri
Skrevet

Haha.. håper du kødder og har laget dette oppsettet for anledningen. Om ikke, gå inn i kontrollpanel og avinstallér alt av toolbars.

Skrevet

Haha.. håper du kødder og har laget dette oppsettet for anledningen. Om ikke, gå inn i kontrollpanel og avinstallér alt av toolbars.

Skrevet

Hei

Gå på "Vis" - Verktøylinjer og huk av alt annet enn menylinjer,komandolinje og statuslinje.

Eventuelt last ned Firefox

Gjest thisisnotanick
Skrevet

Det bildet der har jeg sett mange ganger :)

Gjest Nedfall
Skrevet

Uansett, jeg har lyst til å skrive det ut, og ramme det inn, til skrekk og advarsel! :)

Gjest Violently Happy
Skrevet

Har aldri sett det før jeg. Kan man virkelig ha så mye? O.o

Gjest thisisnotanick
Skrevet

Uansett, jeg har lyst til å skrive det ut, og ramme det inn, til skrekk og advarsel! :)

Haha neida det er kunst :)

Gjest thisisnotanick
Skrevet

Har aldri sett det før jeg. Kan man virkelig ha så mye? O.o

Du kan se en reklame for Windows server 2003 RC2 under der. RC2 er utgaven før den ferdige versionen som ble utgitt i starten av 2003. Interessant ikke sant :)

Husker ikke helt når jeg så det første gang, men det er lagd slik med vilje ;)

Sikkert en eller en annen stakkar der ute som faktisk har det sånn.

Gjest Nedfall
Skrevet

Sikkert en eller en annen stakkar der ute som faktisk har det sånn.

Det er da plass til ett par toolbarer til.. ?

Gjest thisisnotanick
Skrevet

Det er da plass til ett par toolbarer til.. ?

Kommer vel litt ann på hvor klaustrofobisk du er ;)

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hjelp! Dette er akkurat hva jeg sliter med, ser ganske likt ut som på det bildet. Hva skal jeg gjøre? Blir bare verre og verre! :( Jeg er helt grønn på data.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...