Cibera Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hey. Jeg har lenge ønsket å få meg en hest på fòr. Noen som vet en nettside eller lignende der noen søker forrytter?
Green Lady Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Finn.no er mye brukt. Jeg la ut annonse der selv da jeg trengte forrytter, og fikk en kjempestor respons. Videre kan du henge opp lapper i stallene i nærheten. Lykke til!
Gjest Belle Gunnes Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 Jeg la ut annonse på hest.no Ellers har jeg brukt jungeltelegrfen når jeg selv har lett etter forrytter. Og når jeg selv har ønsket å bli forrytter, har jeg troppet opp på ønsket stall og pratet med folk der. Alltid noen som trenger forryttere.
Green Lady Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Alltid noen som trenger forryttere. Hvert fall på Hauger, haha
Miss Puddel Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 finn.no, hest.no. dyrenett, sett opp lapp på butikken, spør på ridesentere i nærhjeten om du får lov å henge opp lapp.
Auri Skrevet 9. mai 2010 #7 Skrevet 9. mai 2010 Håper du finner deg en hest! Her er drømmen nettopp gått i oppfyllelse; ikke bare har jeg blitt fórrytter, men det til en Frieser, drømmehesten min Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå