Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Leser stadig vekk om jenter som ligger som en potetsekk i senga, eller andre tilsvarende betegnelser. Tydelig at mennene her inne syns det er siste sort! Men så slo det meg, hvordan oppfører man seg egentlig når man ligger som en potetsekk i senga? Er neimen ikke sikker på om jeg er så mye bedre selv... I de aller fleste stillinger er det jo mannen som må gjøre jobben, så da er det jo naturlig at jenta blir mer passiv? I misjonær, som vel fremdeles er den vanligste stillingen, hva forventer dere at jenta egentlig skal gjøre? Jeg bruker selvfølgelig hendene til å holde rundt ham/stryke han på ryggen/ta godt tak i rumpa hans,endrer stilling på beina av og til sånn at de noen ganger liggr utenfor hans, andre ganger innenfor, atter andre rundt rumpa hans. Jeg kliner hvis han vil, slikker ham på hals/øreflipper og gir uttrykk for at jeg har det godt - både verbalt og ved lyder. Men stort mer kan jeg vel ikke gjøre, all den tid jeg har en 80 kilo tung mann oppå meg? Eller faller jeg i kategorien potetsekk nå? (Sånn bortsett fra dette tar jeg ofte initiativ til sex, jeg suger og runker og har enda ikke sagt nei til noe han har foreslått... )
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Du er absolutt ingen potetsekk, don't worry =)
kristian82 Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Leser stadig vekk om jenter som ligger som en potetsekk i senga, eller andre tilsvarende betegnelser. Tydelig at mennene her inne syns det er siste sort! Men så slo det meg, hvordan oppfører man seg egentlig når man ligger som en potetsekk i senga? Er neimen ikke sikker på om jeg er så mye bedre selv... I de aller fleste stillinger er det jo mannen som må gjøre jobben, så da er det jo naturlig at jenta blir mer passiv? I misjonær, som vel fremdeles er den vanligste stillingen, hva forventer dere at jenta egentlig skal gjøre? Jeg bruker selvfølgelig hendene til å holde rundt ham/stryke han på ryggen/ta godt tak i rumpa hans,endrer stilling på beina av og til sånn at de noen ganger liggr utenfor hans, andre ganger innenfor, atter andre rundt rumpa hans. Jeg kliner hvis han vil, slikker ham på hals/øreflipper og gir uttrykk for at jeg har det godt - både verbalt og ved lyder. Men stort mer kan jeg vel ikke gjøre, all den tid jeg har en 80 kilo tung mann oppå meg? Eller faller jeg i kategorien potetsekk nå? (Sånn bortsett fra dette tar jeg ofte initiativ til sex, jeg suger og runker og har enda ikke sagt nei til noe han har foreslått... ) Ingen potetsekk du nei.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Er du kåt, så trenger du normalt ikke bekymre deg over å være en potetsekk med mindre du er veldig sjenert da. Det er de menn som tenner på at kvinnen har det godt. Også har du menn som ikke kunne bry seg minde om du ligger død som en potetsekk, fordi alt som betyr noe for dem er å tømme seg.
Kamikatze Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Vel... Et motjukk i ny og ne, er vel ikke akkurat å forakte.
Gjest UER Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Samme med meg som TS skriver. mener potetsekk er når du ikke rører på deg og bare lar mannen få gjøre sitt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #7 Skrevet 14. april 2010 Selv om dere bruker misjonærstillingen så ligger vel ikke mannen oppå deg med alle kiloene sine, eller? Det gjør iallfall ikke min, så jeg kommer med "motjukk" som noen så fint kalte det her.
Sequax Skrevet 14. april 2010 #8 Skrevet 14. april 2010 En potetsekk i senga er en som ligger der ( som en potetsekk, m.a.o temmelig tung og urørlig ) og forventer at du skal gjøre alt arbeidet.
Gjest Anjelika Skrevet 14. april 2010 #9 Skrevet 14. april 2010 Du høres ikke ut som noen potetsekk. Men akkurat på misjonær beveger jeg meg faktisk så mye selv at jeg får både kramper og gangsperr rett som det er! Er noen ganger jeg føler meg mer passiv, som f eks når jeg ligger flatt på magen og han legger seg over meg med hele vekta si, og gjerne holder fast hender i tillegg. Snakket faktisk om det her om dagen, bare det at han hører, kjenner og ser så godt at jeg nyter er mer enn nok "deltakelse" fra min side der! I tillegg er vi litt hobby-BDSMere, så det at jeg noen ganger er maktesløs og han styrer showet er et opplegg vi begge tenner på. Kanskje de som er potetsekker i senga kan kalle seg submissive heller og finne seg en dom som vil lenke dem fast, så kan de bare ligge der med god samvittighet
Kamikatze Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 "En potetsekk i senga er bedre enn ti på taket!"
Gjest GamlErik Skrevet 18. april 2010 #11 Skrevet 18. april 2010 En potetsekk er en jente som: - Ikke stønner (lav stønning/pusting, og så litt mer når hun kommer) - Ikke viser at hun er kåt (f.eks ved å beføle mannen og bruke hendene) - Viser med hele kroppen at hun nyter å motta oralsex - Viser initiativ til å gi oralsex, og viser at hun ELSKER å suge den pikken (det gjør det minst ti ganger bedre, og det trenger jo heller ikke være sant, så lenge det ser sånn ut). Potetsek = Ingen lyd, ingen bevegelse, null initiativ, steinansikt og lukket munn. Kort oppsummert!
Gjest GamleErik Skrevet 18. april 2010 #12 Skrevet 18. april 2010 Forresten, det som er i parentes i de to første punktene er GODE ting, ikke en beskrivelse av det som er feil Kunne oppfattes litt feil slik jeg skrev det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #13 Skrevet 18. april 2010 Gutter kan også være potetsekker i senga! Når vi jenter rir og herjer som faen, så ligger de bare der, ikke bruker hender eller lager lyd eller noe. Gørrkjedelig, og virker som at det jeg gjør ikke er noe digg i det hele tatt.
Gjest dr.no Skrevet 18. april 2010 #14 Skrevet 18. april 2010 ...minner meg om en vits: Jenten var til legen for sjekk mtp.kjønnssykdom, og hvor legen spør henne: "er du seksuelt aktiv"? "Nei" svarer jenten, "jeg ligger stort sett bare i ro jeg" :gjeiper:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå