Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Nå står våren for tid, og jeg lurer derfor på hva dere mener er vårens største trender?
breathless* Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Lyse skinnjakker Wedges Pastell-farger Marine-stil Sløyfer Militærjakke Noe av det jeg kom på i forbifarten.. Bare å klikke seg litt inn på sider som kk.no og elle.no så popper trendene opp
NullHull Skrevet 14. april 2010 #3 Skrevet 14. april 2010 "ALT er IN" er mitt inntrykk av denne våren. Korte skinnjakker men også lange blazere. Åletrange jeans og tights, men også snekkerbukser og haremsbukser. Pasteller, blomster og farger, men også creme- og duse pudderfarger. Rufse-hår, romantiske krøller og hårpynt, samt pønkete barberte og assymetriske frisyrer. Kort shorts, lang shorts, høyt liv, lavt liv, platåsko, hæler, sandaler, tøysko,...tja, VELG OG VRAK! Bare meg som blir , forvirret, eller?
Nuith Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Beige klær Overbleket hår Brun/beige/gull sminke Tresko Digre blomster og hårspenner i håret Såvidt jeg har fått med meg...
-Fisken- Skrevet 17. april 2010 #5 Skrevet 17. april 2010 Lyse skinnjakker Wedges Pastell-farger Marine-stil Sløyfer Militærjakke Noe av det jeg kom på i forbifarten.. Bare å klikke seg litt inn på sider som kk.no og elle.no så popper trendene opp Hva er wedges?
LetThemEatCake Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Romantiska volanger och spetsar blandat med rockiga jackor och kängor. Mycket blommigt och mycket färger också!
Gjest Dainty Skrevet 17. april 2010 #8 Skrevet 17. april 2010 Beige klær Overbleket hår Brun/beige/gull sminke Tresko Digre blomster og hårspenner i håret Såvidt jeg har fått med meg... Hva er overbleket hår? Platinablondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå