tesstess123 Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei, jeg er 23 år og skal nå jobbe litt gjennom adecco som vikar. Timelønna er 115 kr timen, noe jeg syns er veeeldig lite i 2010. Noen som har erfaring med bemanningsbyråer å vet hva lønnen pleier å ligge på? jobbene er da barnehager, resepsjon, butikk og som servitør. Og jeg har erfaring innenfor alt utenom servitør
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jøss, det var lite. Det kommer selvfølgelig an på jobben, men har jobbet på kontor gjennom Adecco en stund og har 136,- timen. Jeg syns det er altfor lite selv.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Har selv jobbet gjennom Adecco, tjente 20,- mindre i timen enn de andre som var fast ansatt på arbeidsplassen. Nå blir jeg fast ansatt på plassenselv, og går da opp 20,- i timen, som jeg nok kommer til å merke. Som svar på hvorfor jeg tjente så lite: "Vi må da overleve vi også".
Twinkle* Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Det kommer også an på hvilken utdannelse du har fra før osv. Jeg jobbet via et annet vikarbyrå,jobbet i forskjellige barnahager og fikk utbetalt 119,70kr/t. (jeg har ikke utdanning,bare jobberfaring) Ei jeg traff i en barnehage fra samme vikarbyrå fikk 150kr/t, fordi hun var utdannet innen helsevesenet.
tesstess123 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2010 Har ingen utdannelse med mye erfaring.. Er veldig lite, skjønner ikke hvordan man kan leve av det egentlig.. fikk 115 kroner i timen for to år siden i en klesbutikk, men alt av priser har jo gått veldig opp på de siste to åra å da sleit jeg.. jaja:) får vel ta til takke med det, å finne meg en fast jobb.. takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå