Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Er det noen som har kjøpt/har erfaring med denne sykkelen hos Biltema: http://www.biltema.no/no/Fritid/Sykler/MTB/Yosemite-26-ATB-21gir/ Trenger sykkel for kortere turer på asfalterte landeveier og er derfor ikke veldig interessert i å gi for mye. Er det forresten noe forskjell om det er for dame, eller herre i dag? Vet at det finnes spesielle ”dame”sykler, men er ikke de fleste merker like nå? F eks denne Biltemasykkelen?
Gjest Vitaminbjørn Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 http://www.dinside.no/838922/test-norges-billigste-sykkel Der har de testa den =)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 http://www.dinside.no/838922/test-norges-billigste-sykkel Der har de testa den =) Ser at den testen påpeker en feil på sykkelen til Biltema (videoen). Men, skulle vel tro at det er ryddet opp i dette, etter at denne testen ble offentligjort? Er det flere med erfaringer?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 Jeg jobber på Biltema så kanskje jeg er litt inhabil men jeg vil anbefale den som en sykkel til de som ellers ikke hadde skaffet seg en sykkel fordi de ikke sykler mye. Eventuelt en sykkel til poden som mister/herper sykkelen sin så altfor ofte. Det er en billig sykkel. Den er ikke så slitesterk, og den vil nok virke tung om man sykler mye & veldig ofte. -og det er en helt typisk unisex-sykkel. Personlig er det en perfekt sykkel for meg. Jeg sykler kanskje 1-3 ganger i uken max 3km hver gang. Jeg opplever sykkelen som helt grei til det formålet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 Jeg jobber på Biltema så kanskje jeg er litt inhabil men jeg vil anbefale den som en sykkel til de som ellers ikke hadde skaffet seg en sykkel fordi de ikke sykler mye. Eventuelt en sykkel til poden som mister/herper sykkelen sin så altfor ofte. Det er en billig sykkel. Den er ikke så slitesterk, og den vil nok virke tung om man sykler mye & veldig ofte. -og det er en helt typisk unisex-sykkel. Personlig er det en perfekt sykkel for meg. Jeg sykler kanskje 1-3 ganger i uken max 3km hver gang. Jeg opplever sykkelen som helt grei til det formålet. Hva med problematikken, rundt "girkransen", som løp ujevnt, som ble påpekt hos din side journalistene?
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #6 Skrevet 14. april 2010 Hva med problematikken, rundt "girkransen", som løp ujevnt, som ble påpekt hos din side journalistene? Vet du, på Biltema der jeg jobber har vi montert ca. 500 sykler av denne typen til dags dato og ingen har vi oppdaget dette problemet på. Nå er det produsert 20 000+ sykler av denne typen. Klart at det kan skje at enkelte har produksjonssvakheter. Men det er ikke verre enn at om du synes noe virker galt med sykkelen (eller andre varer for den saks skyld) tar du den med til din lokale Biltema butikk og ber dem vurdere det. Jeg vet at du med 100% sikkerhet hadde fått valget mellom ny sykkel eller pengene tilbake der jeg jobber. Jeg tror de fleste Biltemabutikker igrunnen er veldig greie på sånne ting..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå