Gå til innhold

3 Iphone problemer

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat fått meg en ny Iphone, unlocked fra usa.

Men jeg har tre problemer.

1) Når jeg skal ringe, eller noen ringer hører jeg ikke vedkommende med mindre jeg trykker på speaker. Og det er jo ikke ønskelig at alle rundt meg skal høre hva den som ringer sier... Har ellers ingen problemer med lyden. Noen som vet hva problemet kan være?

2) De første to dagene jeg hadde telefonen hjemme koblet jeg meg på det trådløse nettverket uten problem. I helgen var jeg borte, og da var jeg en liten stund koblet opp på et annet trådløst nettverk. Nå som jeg er hjemme igjen får jeg ikke koblet opp. Den finner ingen tilgjengelige nettverk her... Noen som har noen tips til hva problemet kan være? Det er ikke noe galt med internett, funker på pc'n.

3) Jeg har lagt inn min yahoomailadresse, og når jeg er koblet opp på et trådløst nettverk kan jeg gå inn og hente mailene mine. Men er det en måte å automatisk få opp mailer uten å koble til det trådløse? Og uten å betale masse for mobilt bredbånd?

Håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De to første problemstillingene kan jeg ikke hjelpe deg med, men det siste:

Gå inn på settings/innstillinger. Under e-poster, kontakter osv... kan du stille inn "hent nye data". Velger du push, kommer det opp av seg selv (iallefall når du åpner mail-programmet), eller du kan huke av for et av de andre alternativene. Det koster ingenting annet enn datatrafikk, så det kommer vel an på abonnementet du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...