LitaPia Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg leste en annen tråd om ei som ikke følte seg velkommen hos svigerforeldrene. Og da begynte jeg å tenke på mine egne svigerforeldre og hele svigerfamilien min generelt. Og jeg priser meg lykkelig for å ha blitt tatt imot på en så fantastisk måte av hele svigerfamilien Jeg har ei svigermor som gjerne tar meg med på ting bare jeg og hun. Hun ordner og styrer for meg. Hun har verdens største omsorg for alle rundt seg og vil alle godt! Ei fantastisk dame uten like! Et eksempel: Jeg var alene hjemme mens mannen var ute på jobbreise. På kvelden følte jeg meg dårlig og svimmel. Besvimte på badet. Ringte til mamma og sa ifra at jeg dro på legevakta for sikkerhets skyld. Da ringte mamma(hun bor noen timer lengre unna) til svigermor og begge svigersene troppet opp utenfor legevakta og venta da jeg kom ut. Jeg ble tatt med hjem til dem for å sove, for svigermor var så bekymret for meg. Jeg føler meg alltid velkommen hos svigerfamilien min, og går det en stund mellom hver gang vi treffes så kan dem gjerne ringe å høre om alt står bra til. Jeg føler at jeg er en del av familien. Og jeg har sagt til sambo at om det skulle bli slutt mellom oss noen gang så tar jeg familien hans med meg Så da lurer jeg på, er det bare jeg som er så heldig? eller er det flere der ute som har like fantastisk svigerfamilie som meg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Supre svigerforeldre! Føler meg veldig heldig når jeg leser om hva man kan havne borti her på KG.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Mine svigerforeldre er veldig koselige. De prøver å behandle meg som en datter, men er nok litt redde for å være for påtrengende (spesielt svigermor, kanskje fordi hun selv bor vegg-i-vegg med sin egen svigermor og vet hvordan det kan være) De er kjempesøte og omsorgsfulle (om enn litt eksentriske ), og har betydd mye for at mannen min er den han er i dag
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Er ein lignende tråd her allerede.. http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=478454
Rosalie Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Min samboers foreldre er svært så hyggelige mennesker. Vi sees ikke mer enn et par ganger i året pga. avstand, men vi har det riktig så hyggelig når vi først treffes.
Vera Vinge Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Jeg føler meg også veldig heldig mtp. svigerforeldre. De er supre folk, som jeg har mye til felles med utover at vi alle er glad i mannen min. De bor ikke så langt unna, og jeg ser dem ca. annen hver uke. Jeg kan også finne på å dra innom dem alene, dersom jeg er i området uten mannen min. Vi var på ferie med dem i nesten to uker i utlandet i fjor sommer, og skal på ferie med dem (og svogere) en uke nå til sommeren. Det er klart de kan ha sine irriterende sider når man er lenge sammen, men stort sett går det bra. Det jeg kan irritere meg over er at de kan ta litt av når det gjelder å passe på at jeg/vi har det bra, varte opp og gi velmente råd. Sånt er ikke jeg vant til hjemmefra, og kan bli litt smågal av det. Men det er gjerne bare å si fra, så roer de seg. Og det er jo veldig sympatisk at de er så opptatt av at vi "barna" skal ha det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå