Gå til innhold

Mobil med internett

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg ønsker en ny tlf med trådløst nett sånn at jeg enkelt kan komme på nett der det er tilgjengelig uten å måtte betale dyrt. Men jeg har aldri hatt en avansert mobil, og trenger en med lett grensesnitt og en tlf som gjerne ser litt feminin ut. Den trenger ikke være blant de dyreste heller, Iphone er pga pris uaktuell..

Av andre funksjoner trenger jeg i grunnen bare et ok kamera til å ta bilder til mms. Radio, video, osv er ikke nødvendig.

Noen tips?

Endret av Blowers daughter
Videoannonse
Annonse
Gjest Nabojenta
Skrevet

Jeg har en slik Sony Ericsson Satio.

På den kan jeg koble meg på hvilket som helst nett bare de ikke er sperret, eller om jeg har kode til de sperrede nettverkene.

Den jeg har er i rød og ganske fin og blank i lakken. Kameraet er 12 megepixel, og er kjempebra og har blitz. Du kan også filme. Det er radio og du kan se film på den. Eneste jeg ikke finner i forhold til de andre Sony Ericsson mobilene er tidstaker og stoppeklokke. Jeg fant det engang når når jeg søkte over hele mobilen, men aner ikke hvor det ligger.

Den annbefales, men den var litt dyr når jeg kjøpte den ;)

Skrevet

Takk for linker, skal sjekke de ut :)

Skrevet

Takk for linker, skal sjekke de ut :)

Jeg har en LG KC910, en dritbra mobil med Wifi og 8.0 mp kamera. Manuell fokus også. Mobiltelefonen er blitt min bestevenn. Redigeringsprogram til video og bilder, radio, touch...

Når jeg filmer, kommer det ikke hakk i filmen. Mobilen bruker jeg som både mobil, kamera og videoopptaker. Anbefales :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...