MissStiles Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg skal til London i mai. Vurderer å se musikal. Lønner det seg å forhåndsbestille eller er det enkelt å få tak i billetter i London? Reiser midt i uka.
Gjest goodtwin Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det kommer vel litt an på hva du har tenkt å se. Om du er helt fast bestemt på å se en helt ny stor musikal kan det lønne seg å bestille på forhånd. Men om det ikke er såå farlig er det helt greit å kjøpe der. På Leichester Square er vel den "offisielle" "restplass"utselgeren på musikaler, så her kan du få billige og gode billetter, om du har litt is i magen. Der har jeg bl.a. fått gode biletter til Les Miserables og We Will Rock You, mens Phantom of the opera måtte jeg gå på teateret og bestille (men det kan h anoe å gjøre med at det var midt i juleferien). Uansett tror jeg leichester square lønner seg, og ikke fall for alle selgere rundt omkring, ikke alle er like seriøse.
juliane Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Enig med forrige taler, så lenge det ikke er en spesiell musical du må se, ville jeg gått på tkts-boothen midt på Leicester Square. Kan kanskje lønne seg å være der når de åpner om morgenen (10?). Har kjøpt halv pris-billetter der fem-seks ganger, og det har alltid vært minst 8-10 musicaler å velge mellom. Men, det er klart at de som nettopp har hatt premiere eller av andre grunner er veldig populære ofte er utsolgt på forhånd.
MissStiles Skrevet 13. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2010 Takk til begge!! Det er 2 stk som jeg kunne tenke meg å se. Enten Les Miserables eller Phanton of the Opera. Har sjekket hva de koster på nettet. Ligger rundt 300-400kr.
Gjest Stapler Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Jeg har også kjøpt billetter på Leicester Square 3 ganger. Veldig enkelt, billettene har vært rimelige og plassene har vært gode. Vi har som regel undersøkt på nett før vi drar, men har alltid endt opp med å kjøpe billettene i London.
Vibi Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Da vi var i London nyttårshelgen for noen år siden, bestilte vi billetter i desken på hotellet bare. Veldig greit, og bra service:) Vi bestilte dagen før, og ønsket oss Mamma Mia eller Dirty dancing, men da bare lo mannen av oss, og sa at det nok var utsolgt for lenge siden. Han hadde rett, så vi endte opp med tredjevalget; Chicago, og det var overhodet ikke noe nederlag!
Mermaid Blues Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Jeg har kjøpt billetter til både Phantom og Les Mis (to ganger) på TKTS Leicester Square samme dag - null problem (Anbefaler forøvrig helt klart Les Mis fremfor Phantom... )
Bestee Skrevet 16. april 2010 #8 Skrevet 16. april 2010 Jeg har kjøpt billetter til både Phantom og Les Mis (to ganger) på TKTS Leicester Square samme dag - null problem (Anbefaler forøvrig helt klart Les Mis fremfor Phantom... ) Er HELT uenig med deg! Anbefaler helt klart Phantom framfor Les Mis! Men begge er jo selvfølgelig fantastiske..
Lyra Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 Vil anbefale Wicked jeg, en helt fantastisk musikal. Jeg anbefaler å bruke litt ekstra penger på gode seter, da jeg var satt vi så langt bak at kikkert var nødvendig....
MissStiles Skrevet 25. april 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2010 Hvor mye betalte dere for billettene når dere kjøpte dem på Leicester Square?
Christiane_W Skrevet 25. april 2010 #11 Skrevet 25. april 2010 Følg med på nettsidene til tkts :-) Der er det en oversikt over hva de har for salg hver dag.
Trollmamma Skrevet 25. april 2010 #12 Skrevet 25. april 2010 Takk til begge!! Det er 2 stk som jeg kunne tenke meg å se. Enten Les Miserables eller Phanton of the Opera. Har sjekket hva de koster på nettet. Ligger rundt 300-400kr. ¨ Dersom du skal se Les Miserables anbefaler jeg deg å ikke kjøpe de billigste billettene. Da havner du så langt unna scenen at du både ser og hører for dårlig. Jeg har sett den flere ganger, og det er vel verdt pengene om du bruker noen hundringser ekstra på gode plasser. Sist hadde vi så dårlige plasser at opplevelsen ikke kunne sammenlignes.
MissStiles Skrevet 25. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2010 Følg med på nettsidene til tkts :-) Der er det en oversikt over hva de har for salg hver dag. Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå