Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hvor lenge hadde dere vært sammen da dere kranglet første gangen og hva kranglet dere om da? Skulle selv ha svart hadde det ikke vært for at jeg ikke har kjæreste vil bare se om det er noe som er normalt her
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Aner ikkje.. Kanskje etter ein mnd eller to i forhold. Var sikkert over ein liten filleting. Eller om alkohol/festing. Tror ikkje det var ein særlig stor krangel heller. Husker egentlig ikkje :gjeiper:
Gjest gift Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 "18 år and still counting...", er det ikke slik en bruker å si når en venter på at noe skal skje for første gang? Vi har vært uenige, og vi har hatt diskusjoner, men om de kvalifiserer som krangel kommer an på definisjonen av krangel. Jeg leste en definisjon her inne for noen år siden, som jeg likte: man diskuterer for å finne en løsning, men man krangler når man vil ha rett. For oss har det aldri vært viktig å alltid ha rett, for oss er det viktigere å ha det bra. Derfor løser vi uenigheter ved å diskutere for å finne en løsning (og det innebærer å lytte aktivt til den andre part) i stedet for å krangle.
MissStiles Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Med eksen min tok det ca 1-2 mnd før vi begynte å krangle og da kranglet vi dessverre veldig mye..
gompen Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Krangla vel for første gang etter at vi flytta sammen. Det var over om det er ekkelt å drikke rett av juicekartongen eller ikke. Vi putta det i boksen for "flyttestress" og "bo sammen justering", og lo godt av det etterpå.
juliane Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Vi har ikke krangla ennå, men nå har vi ikke vært sammen mer enn fem måneder heller. Har riktignok bodd sammen helt siden starten, så det hadde vel ikke vært så rart hvis vi hadde hatt noen små diskusjoner om hverdagsting, men det har heller ikke vært noe problem. Foreløpig glir alt knirkefritt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Vet vi krangla første gang etter ca 6 mnd. Om hva husker jeg ikke for det er 10 år siden. Vi krangla mye de neste 2-3 årene egentlig, fordi vi brukte ganske lang tid på å venne oss ordentlig til hverandre. De siste årene har vi så godt som ikke kranglet i det hele tatt.
Nybegynner 2009 Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jeg og min mann har vært sammen i 3 år, gift i snart 2år, og aldri kranglet. Jeg kranglet heller aldri med min forrige kjæreste. Tror det har mye med hvordan en er som person. Jeg er ikke særlig kranglete av meg. Så klart har vi diskusjoner, men aldri kranglet. Noen mener at en ikke er ordentlig kjent før en har kranglet med kjæresten sin, og det har gått bra, men det stemmer ikke for min del i hvertfall. Har noen vennepar som krangler mye, og det er som regel fordi begge vil ha rett, ikke for at en prøver å finne en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå