Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hvis kvisene er hormonelle, har da hudpleie noe å si? Har sluttet på p-piller og fått litt kviser, selv om jeg bruker decleor. Tenkte litt på å begynne med MD, men hvis kvisene er hormonelle så er det kanskje ikke noe poeng i det? Hva gjør jeg i såfall? Må jeg bestille time hos lege og begynne på kur?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Hvis kvisene er hormonelle, har da hudpleie noe å si? Har sluttet på p-piller og fått litt kviser, selv om jeg bruker decleor. Tenkte litt på å begynne med MD, men hvis kvisene er hormonelle så er det kanskje ikke noe poeng i det? Hva gjør jeg i såfall? Må jeg bestille time hos lege og begynne på kur? hvis du spør legen om et midel mot kviser kommer du til å få en krem eler antibiotika det legen ikke sier eler ikke er klar over er at det kan gi vare bivirkninger over tid. men vis du vil ta det like vel så anbefaler jeg probiotika med en times mellomrom. forslag til et natur produkt som heter Ren hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå