Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 En god venninne av meg venter en liten jente om noen uker. For en stund siden når jeg gikk i butikkene oppdaget jeg denne utrolig søte sparegrisen. Den er hovedsakelig rosa, men ikke sånn type babyrosa, det har mer litt skarpe rosafarger i tillegg til at det er noen andre skarpe farger på den. Motivet går stort sett i blomster i disse ulike fargene. Den kunne vært kjøpt på indiska, det er den stilen liksom. Hun har ikke den stilen hjemme, men den skal jo ikke akkurat stå på stua heller da. Den var veldig fin uansett hvilken stil du har. Så da kommer spørsmålet. Skal jeg gi den som dåpsgave (med litt penger til) eller skal jeg gi den som gave når hun har kommet. Passer den på et gavebord til dåp? Det er kanskje et teit spørsmål, men jeg vil at alt skal bli perfekt
Gjest Iril Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg synes det er en fin dåpsgave, ga selv en veldig søt spare"frosk" til datteren til ei venninne. Puttet oppi en 200-lapp og ca 200 kr i småpenger.
Nerdemamma Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg syntes sparegris er en ypperlig dåpsgave. Gutten vår har to, en til norske penger og en til britiske pund siden vi reiser en del til England. Begge to fikk han i dåpen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå