Gjest Tulla Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Så har det da skjedd at faren min og bestevenninna mi har blitt kjærester. Det er helt utrolig og ganske rart og jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke og føle omkring det. Så i stedet for å henge med meg (jeg er 16 og hun 17) så er hun kun interessert i faren min...det er jo litt ekkelt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 troll..... Hvorfor skal dette være troll da? Kanskje faren hennes er 33?
Gjest yojo Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Fordi jeg tviler sterkt på at en mann på 33 år har noe som helst tilfelles med en jente på 17, og i tillegg er en venn av hans datter.....
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Fordi jeg tviler sterkt på at en mann på 33 år har noe som helst tilfelles med en jente på 17, og i tillegg er en venn av hans datter..... Hm...jeg vet ikke jeg. Jeg må innrømme at jeg har sett på mine døtres venninner og tenkt mine tanker uten å ha gjort noe ut av dem. Tviler på at jeg er alene.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Hm...jeg vet ikke jeg. Jeg må innrømme at jeg har sett på mine døtres venninner og tenkt mine tanker uten å ha gjort noe ut av dem. Tviler på at jeg er alene. Ja, det er nettopp det at man gjør ikke noe med slike lyster. Dersom en mann blir kjæreste med datterens 17-årige venninne må han jo være tilbakestående. Så dette er nok et troll, ja.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Fordi jeg tviler sterkt på at en mann på 33 år har noe som helst tilfelles med en jente på 17, og i tillegg er en venn av hans datter..... Jeg aner ikke om tråden er seriøst, men vi får et sabla kjedelig forum om det bare skal være akseptert å ta opp gjennomsnittsproblemstillinger. Ei jeg kjenner var på fest med noen av naboene sine som har barn i tenårene, og mannen i familien der "betrodde" henne at han var j**lig tent på venninnene til dattera. Harry og upassende, ja, men tror du virkelig ikke dette forekommer? Da vil jeg anbefale deg å fjerne varetrekket over øynene dine
The Kitten Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Fordi jeg tviler sterkt på at en mann på 33 år har noe som helst tilfelles med en jente på 17, og i tillegg er en venn av hans datter..... Da jeg gikk på ungdomsskolen fikk en jente barn med faren til bestevenninnen. De to er i dag samboere!
Vera Vinge Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Fordi jeg tviler sterkt på at en mann på 33 år har noe som helst tilfelles med en jente på 17, og i tillegg er en venn av hans datter..... Er du seriøs? Tror du ikke at folk gjør ganske mye rarere saker enn dette? Jeg sier ikke at dette hørtes bra ut, men det er da ikke noe sjokkerende ved at enkelte interesserer seg for folk som er halvparten av egen alder. Til ts, så skjønner jeg godt at dette er vanskelig for deg. Har ikke så mange gode råd, annet enn evt. å snakke med faren din og/eller venninnen og fortelle at dette er vanskelig å forholde seg til. Kanskje vil de ikke slutte å treffe hverandre, men kanskje vil de ta litt mer hensyn når du er i nærheten?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Møtte venninden til datter min ute på byen,hun sa rett ut at hun hadde veldig lyst og knulle meg,om jeg ville så kunne vi dra hjem til meg når vi var ferdig på byen. Trur ikke det er fryktelig uvanlig begge veier! Hun er riktig nok akkrat fyllt 18,men jeg tok den enkle vegen og dro før kvelden var over.
Gjest yojo Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Det er forskjell på å tenne på en 17 åring enn å innlede et forhold til henne, som i dette "tilfellet" at de er kjærester.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå