Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Jeg tenkte jeg skulle spandere på meg selv noen nye treningstopper, men med min studentøkonomi begrenser det seg litt hvor mye penger jeg kan legge i det. Jeg ser at HM har fått et større utvalg i sin Sportskolleksjon. Er det noen som har noen erfaring med treningstoppene derfra, og kan anbefale dem videre?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Se på hvilke materiale de er laget av. Kjøpte en gang en topp for en stund siden derfra, viste seg at den var i 100% bomull, noe som er grusomt å trene i.
yoga Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 (endret) *abonnere* Endret 13. april 2010 av yoga
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 TS her: Takk for svar! Dette er et veldig dumt spørsmål, men husker ikke i farten hvilket materiale det er best å trene i.. Er det microfiber?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Såkalt dri fit material, polyester, polyamid, tynn ull om det er kjølig, elastan. Mikrofiber også ja.
Gjest strykebrett Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Kommer an på hva du trener og, jeg syns de litt løse toppene i tynn bomull funker kjempefint til å pilatestimer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå