Gå til innhold

Teutonia Spirit S3

kipa81

Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne. Med mykbag inni, med avstivede kanter. Jeg må vel ha en madrass oppi, den er jo altfor hardt til at barnet kan ligge rett på den? Er det egne madrasser til, eller hva gjorde dere?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt denne. Med mykbag inni, med avstivede kanter. Jeg må vel ha en madrass oppi, den er jo altfor hardt til at barnet kan ligge rett på den? Er det egne madrasser til, eller hva gjorde dere?

Klem

Jeg brettet et tynt pledd med laken rundt og hadde nederst, så la jeg lammeskinn oppå der igjen. Lammeskinn brukte jeg året rundt. Denne gangen har jeg TFK tvillingvogn og der er det egne madrasser, det var veldig kjekt. Kanskje du kan få kjøpt madrass hos forhandleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med det er samme bag som til alle andre Teutoniavogner?

Vi gikk på babyutstyrsbutikk og kjøpte en madrass som passet perfekt.

Brukte bagen mye som soveplass både inne og ute. Og syntes det var greit med samme madrass der som i kurven.

Var ikke dyrt heller, så vidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Da skal jeg gå i en barneutstyrsbutikk og sjekke ut en madrass. Kunne tenkt meg en madrass, ikke lammeskinn. Litt voldsomt for sommerbarn :) Vi tenker også bruke bagen inne litt, ved besøk, overnattinger borte osv, så greit med en ordentlig madrass i :)

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte lammeskinn også om sommeren. Det absorberer fukt hvis det er varmt og er deilig å ligge på... Mine tvillinger ble født 4. juni og lå på lammeskinn hele sommeren. Med dyne eller tynt teppe over, alt etter temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke på at det er for hardt, men synes det er vel heftig på sommeren når jeg ser små unger ligge på pels/lammeskinn når det er 30 grader ute. Greit at det ikke blir klamt, men varmt er det!! Da er det jo bedre å legge et frotte-håndkle i bagen eller noe.

Synes nordmenn kjører vel hardt på med lammeskinn...

Endret av kipa81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte lammeskinn vi også, et korthåret smalt et, det var like bredt som baggen og gikk ikke oppover kantene. Men vi hadde høstbarn, så det ble ikke for varmt. Og når våren kom var baggen ikke i bruk lenger.

Til sommerbarnet tror jeg at jeg legger et brettet teppe nedi baggen, mest for å beskytte baggen. Tror ikke baggen er så altfor hard å ligge i egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke på at det er for hardt, men synes det er vel heftig på sommeren når jeg ser små unger ligge på pels/lammeskinn når det er 30 grader ute. Greit at det ikke blir klamt, men varmt er det!! Da er det jo bedre å legge et frotte-håndkle i bagen eller noe.

Synes nordmenn kjører vel hardt på med lammeskinn...

Vi er vist i den gruppen nordmenn :gjeiper:

Men jeg har prøvd begge deler, da jeg ikke hadde lammeskinn ble sønnen min veldig klam og våt på ryggen i vogna. Bomullsteppene absorberer ikke fukt. Det går kanskje an å kjøpe noen gode sommerinnlegg?

Mine tvillinger var så små i sommer, de veide under tre kg da det var på det varmeste. De var aldri for varme. Resten av sommeren i fjor var stort sett kjølig her på østlandet, så da fungerte skinnet perfekt.

Jeg skal kjøpe trille til ungene nå og da skal jeg se etter andre typer innlegg i vogna. Vi skal på ferie i varmere strøk til sommeren og da skal jeg IKKE ta med skinn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...