Chiquita Skrevet 15. september 2003 #1 Del Skrevet 15. september 2003 Hei. Noen som har noen anbefalinger om SPA i Norge? Jeg kikker litt på sidene til Quality Hotel & Spa Holmsbu og DrHolms, men jeg tenker - det må da finnes flere å velge mellom.... (Det gjelder en jentetur) *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 15. september 2003 #2 Del Skrevet 15. september 2003 Rondane SPA er flott, Finnskogtoppen likeså. Du finner hjemmesidene deres via Kvasir.no Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. september 2003 Tusen takk, Mae. Sidene deres ser i allefall veldig fine ut. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. september 2003 Og en "tilleggs-opplysning"; Det bør ikke være så veldig langt unna noen "shopping-muligheter".. (Noen maks 5 mil) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 16. september 2003 #5 Del Skrevet 16. september 2003 Rondane SPA er veldig bra, ja. De har ofte spesielle venninnetilbud eller høst-tilbud også. (verre med shoppingen...) Hva med Holmen Fjordhotell? De har også en egen SPA avdeling. sjekk www.holmenfjordhotell.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 16. september 2003 #6 Del Skrevet 16. september 2003 Som SPA syns jeg ikke de andre kan måle seg med Dr. Holms. De har et fantastisk SPA med Shiseido-behandlinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 17. september 2003 #7 Del Skrevet 17. september 2003 Det er også et ganske nytt SPA ved Hankø Fjordhotell...har ikke prøvd det ennå, men det skal vist være bra der.... Du kan jo titte litt her: http://www.comwellhanko.no/ ....og shopping kan man jo da ta i Fredrikstad.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilleSol ikke innl. Skrevet 21. september 2003 #8 Del Skrevet 21. september 2003 Jeg trives veldig godt på Holmsbu ihvertfall. Enig at det ligger litt utenfor allfarvei, men jeg syntes det er deilig i blant jeg. Du kan også kjøpe leiligheyer der og hytter der. Herlig sted! Nyåpnet og fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 så har du Holmen Fjordhotell Her har de lekker badeavdeling med badstue, dampbad, kaldkulp, motstrøm- basseng og to store boblebad. Et stort utvalg i behandlinger. Hotellet satser spesielt på konferansegjester, og tilbyr kurs i T`ai chi, vinsmaking og matlaging til grupper som er interessert :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dixie Skrevet 6. oktober 2003 #10 Del Skrevet 6. oktober 2003 Også har du Oline SPA, på Pers hotell (Gol) Utrolig bra, og ganske ny. Også er det stort innendørs badeland, om man ønsker et sted å parkere barna... Eller ca 20 min kjøring til Hemsedal, om man skal på Spa & ski... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 6. oktober 2003 #11 Del Skrevet 6. oktober 2003 Vært på Hankø Spa, absolutt å anbefale :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. oktober 2003 #12 Del Skrevet 7. oktober 2003 Finnskogen her jeg hørt er toppen, men lite med shopping der da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #13 Del Skrevet 20. oktober 2003 er det ikke fryktelig dyrt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. oktober 2003 #14 Del Skrevet 20. oktober 2003 glem det.. er inne på sidene nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå