Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Hei Jeg orker ikke å vente på at håret skal vokse seg langt. Jeg vurderer nå å ta punkt hairextentions, skal kjøpe hår fra nettet. Men jeg vet at jeg må ha 150-200 stk. Har veldig tjukt hår, har også spurt en del frisør venner. Lurer litt på om jeg kommer til å kjenne at jeg har dem i håret? Og hvor lenge varer det? Kommer jo til å bruke et par tusen på det, om det bare skal vare en måned så er det ikke verdt det. Hvor mange punkter mister dere i løpet av en uke? Blir super glad hvis noen gidder å svare..
cyanid Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Jeg har laget mine egne av flettet garn (har dreads fra før) mye feetere, billigere og ikke minst eget verk en kan være stolt av! Bare fått komplimenter for det! DU bør heller gjøre det enn sånn dyrt frisørgraps!
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. april 2010 #4 Skrevet 16. april 2010 Takk for tips til deg over Høres jo intressant ut, men tror ikke det helt er min stil. Men kanskje verdt å prøve en dag. Er det ingen som har hatt extention på KG?
Ylvamor Skrevet 16. april 2010 #5 Skrevet 16. april 2010 Om du ska ha extentions vil jeg kun anbefale tape on of som du får satt på hos frisører. Dette systemet er unikt, det sliter ikke på håret da det festes med en spesiell tape. Håret sitter i ca to mnd (avhenging av hvor fort gåret ditt vokser), da kan du gå å få tatt det av, frisøren renser det og setter på ny tape, og det kan settes på igjen. Håret kan brukes i ca to år, avhenging av hvor flink du er lit å ta vare på det. Den største fordelen med dette håret vil jeg si, er at det sliter minimalt på ditt eget hår
cyanid Skrevet 17. april 2010 #6 Skrevet 17. april 2010 Alltids verdt å prøve Men er jo en bonus med dreads, så de har noe å henge fast i... haha du må rett og slett bare legge om stilen din helt ;D
Camz Skrevet 17. april 2010 #7 Skrevet 17. april 2010 Jeg vil egentlig ikke anbefale deg å bruke extensions. Jeg har selv brukt det, og vert avhengig av de i ca 3 år. først hadde jeg keratin(som smeltes på håret). Og det så unaturlig ut. du så veldig godt hvor mitt hår stoppet og hvor extensions'ne begynte. De siste året har jeg brukt clips, som du enkelt setter i håret(tar 3 min), og du kan ta de ut når du vil. Viss du vil ha mulighet til å ta dem av, bør du velge disse. Tape har jeg ikke prøvd, men har hørt det er veldig bra. Keratin klør endel, og du må bruke mye hårolje/serum for å holde de pene. Og om du velger dette, bør du gå til frisør og få dem til å klippe til en frisyre -slik at du ikke ser at det er falskt. Det er ubehalig å ta på/i håret, fått negativ respons av gutter på dette. Clips kjenner du ikke at du har i, spesiellt om du tuperer håret der festene skal sitte. Og- anbefaler deg IKKE å kjøpe extensions på finn.no Lykke til vertfall
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. april 2010 #8 Skrevet 18. april 2010 Jeg vil egentlig ikke anbefale deg å bruke extensions. Jeg har selv brukt det, og vert avhengig av de i ca 3 år. først hadde jeg keratin(som smeltes på håret). Og det så unaturlig ut. du så veldig godt hvor mitt hår stoppet og hvor extensions'ne begynte. De siste året har jeg brukt clips, som du enkelt setter i håret(tar 3 min), og du kan ta de ut når du vil. Viss du vil ha mulighet til å ta dem av, bør du velge disse. Tape har jeg ikke prøvd, men har hørt det er veldig bra. Keratin klør endel, og du må bruke mye hårolje/serum for å holde de pene. Og om du velger dette, bør du gå til frisør og få dem til å klippe til en frisyre -slik at du ikke ser at det er falskt. Det er ubehalig å ta på/i håret, fått negativ respons av gutter på dette. Clips kjenner du ikke at du har i, spesiellt om du tuperer håret der festene skal sitte. Og- anbefaler deg IKKE å kjøpe extensions på finn.no Lykke til Takk for svar Men det jeg også lurer på er om du kjente at du hadde extention, var det ubehagelig å sove med dem?
Djungelvrål Skrevet 18. april 2010 #9 Skrevet 18. april 2010 (endret) De sitter opp til 6 mnd. 200 fester er veldig mye, det holder å sette 100 bak, unngå å sette de på sidene og oppå krona for der syns de best. Håret blir slitt og festene "tugler" seg etter en stund fordi man mister hår etter hvert og det er jo festet til extensionsene. Så det er ikke sikkert du kan spare ditt eget hår med festene på pga slitasje. Mitt måtte klippes nesten kort. Endret 18. april 2010 av Vinnie
Camz Skrevet 19. april 2010 #10 Skrevet 19. april 2010 Jeg kjente keratin extensionsene de første ukene, men du blir vant til det. Men skal du sove med denne typen extension, så må du flette de, ellers er det kjempevont og kamme dem om morgenen Jeg fikk fatisk dreads i mitt eget hår, altså det som hadde vokset ut under extensionsene :/der må du ikke glemme å børste;) jeg kjente forresten noe når jeg hadde håret i strikk, det var ganske "tungt". Clips skal man ikke sove med, de kan man ta ut før. Om du sover med de, så er det ikke noe behagelig. Jeg kjente ikke at jeg hadde dem på
ninuska_ Skrevet 8. mai 2010 #11 Skrevet 8. mai 2010 Mitt måtte klippes nesten kort. Det er synd å høre. Må ha vært kjedelig etter å ha hatt langt hår, å gå over til nesten kort. Mitt hår hadde nesten ingen slitasje når jeg tok av extensionsene jeg hadde på i 6 mnd - hadde nesten ingen floker eller lignende, så jeg var nok heldig der
Stellia Skrevet 9. mai 2010 #12 Skrevet 9. mai 2010 Jeg bruker 70 punkter kreatin, hvor jeg igjen deler dem opp i to, altså 140 (små) punkter. Bytter dem ut hver 4 mnd. Er nøye med å bruke fuktighetsgivende shampoo og balsam (hvor Joico er helt rå!), samt kur èn gang i uken. Da får jeg verken floker eller tørre tupper. Flere som blir overrasket når jeg sier jeg har extensions, selv om jeg prøver å unngå å spre sannheten.
ninuska_ Skrevet 9. mai 2010 #13 Skrevet 9. mai 2010 (hvor Joico er helt rå!), samt kur èn gang i uken. Da får jeg verken floker eller tørre tupper. Flere som blir overrasket når jeg sier jeg har extensions, selv om jeg prøver å unngå å spre sannheten. Denne er jeg helt enig i! Joice er fantastisk :D
Gjest Idzi-bidzi Skrevet 10. mai 2010 #14 Skrevet 10. mai 2010 Jeg kjøpte Clip-ons en gang i tiden! da hadde jeg halv-langt hår, også klipset jeg i 4 rader, og tok de ut om kvelden. Det sliter ikke på håret =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå