Gå til innhold

Pleasure by holding pee?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hello everybody!

I just have found this very interesting forum by searching the Internet. And browsing through it I have discovered a topic where someone was posing the question if there are any girls who enjoy peeing themselves. I will take advantage of this possibility and I will open another topic, about a related question. Are there women who enjoy holding their pee for a certain amount of time and who consider this produces arousal and a pleasant feeling?Or,if by nature of your job, for example, have to hold it for prolonged times, in which moment does the discomfort start? It would be very interesting and useful to share experiences.

Excuse me for this post in English, you are welcome to answer in Norwegian also.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt an på hvor mye jeg har drukket hvor lang tid det tar før det blir ubehagelig.

Det er stort sett ubehagelig, men siden jeg har en flørt gående med en som tenner noe helt utrolig på wet så blir det tennende pga effekten det har på han.

Gjest Anonym
Skrevet

Hvoffor skriver du på engelsk? Følte du deg mer anonym da, eller?

Sensitivt tema for deg?

Du spør damer. Men jeg ville si at en gang var jeg med en dame. Jeg kjente hun ikke så veldi godt ennå. Vi var på by'n og vi skulle gå til et aent sted med venner. Så ville jeg gå innom doen først- men så ville hun nekte meg (!) Pga hun syntes det var spenning med det.

Jeg syns ikke det var spenning. Du kan si jeg dumpa hun der og da.

Jeg skjønner deg ikke at du syns det er sexy eller turn-on. Skjønner det ikke.

Virkelig.

Grunn til at jeg svarte er at: Jeg lurer fortsatt på hun dama...

For meg føltes det rimelig skakkjørt. Pluss at hun ville nekte meg. (!)Hun sa til meg at hun ville se på at jeg holdt meg. Følte det rimelig som at noen prøvde seg på noe sjukt mot meg-mot min vilje. Så jeg likte det ikke. Skremmende, asså.Skjønner det helt komplett ikke og kommer lissom ikke over det... Sprøtt!

Syns ikke du at piss er møkkete og at det lukter? At det vil man ikke ha på seg, men oppi doen og skylle det vekk. Holde seg rein.

Og hva er greia med å se på at noen holder seg??Hva er det lissom?

Jeg kommer ikke over det.

Vel, jeg lot ikke hun gjøre det. Bare så det er sakt. (!)

Skrevet

Hvoffor skriver du på engelsk? Følte du deg mer anonym da, eller?

Sensitivt tema for deg?

Du spør damer. Men jeg ville si at en gang var jeg med en dame. Jeg kjente hun ikke så veldi godt ennå. Vi var på by'n og vi skulle gå til et aent sted med venner. Så ville jeg gå innom doen først- men så ville hun nekte meg (!) Pga hun syntes det var spenning med det.

Jeg syns ikke det var spenning. Du kan si jeg dumpa hun der og da.

Jeg skjønner deg ikke at du syns det er sexy eller turn-on. Skjønner det ikke.

Virkelig.

Grunn til at jeg svarte er at: Jeg lurer fortsatt på hun dama...

For meg føltes det rimelig skakkjørt. Pluss at hun ville nekte meg. (!)Hun sa til meg at hun ville se på at jeg holdt meg. Følte det rimelig som at noen prøvde seg på noe sjukt mot meg-mot min vilje. Så jeg likte det ikke. Skremmende, asså.Skjønner det helt komplett ikke og kommer lissom ikke over det... Sprøtt!

Syns ikke du at piss er møkkete og at det lukter? At det vil man ikke ha på seg, men oppi doen og skylle det vekk. Holde seg rein.

Og hva er greia med å se på at noen holder seg??Hva er det lissom?

Jeg kommer ikke over det.

Vel, jeg lot ikke hun gjøre det. Bare så det er sakt. (!)

Kanskje ho var redd for at du skulle "gå på do" og ikkje komme tilbake? :P

Gjest Anonym
Skrevet

Kanskje ho var redd for at du skulle "gå på do" og ikkje komme tilbake? :P

Nei, hun vakke det. For vi var jo sammen.

Skrevet

The only reason why I am writing in English is that I dont have enough knowledge to write on Norwegian, but I manage to understand pretty much of the written part. It is really not about being anonymous. I dont know why we have to be anonymous in such matters which are quite natural and lets say psychological. Because all I know (not being a woman) that some of them (maybe many of them, but it is always a kind of tendency to supress or a try to ”forget” things and behaviour which are not approved by the society and that can cause fear of being rejected by it) can discover pleasure in keeping their bladders full. As any human behaviour, I surely dont blame it without analysing it and understanding it first.

So, thank you for the story and I invite others to discuss it also.

Gjest Anonym
Skrevet

Because all I know (not being a woman) that some of them (maybe many of them, but it is always a kind of tendency to supress or a try to ”forget” things and behaviour which are not approved by the society and that can cause fear of being rejected by it) can discover pleasure in keeping their bladders full.

Oki, then I don't get:

Why would she want me to not go in the bathroom if she was the one with "pleasure in keeping their bladders full"?

She was telling she would watch me -how I felt from it.

Like-she didn't even care it was in a public place!

She never told before that she liked such things - just suddenly told me when I was needing to go, and you don't really want people to know that you want to use the toilet, and it was in a public place! And then she was telling me she made a decision for me to not go because it turned her on.

She never told before about any of these things turning her on. But with people everywhere she would say this!

How can someone expect any person to want to suddenly explore fetish thingies they never told you they liked when in a public place -and all their friends are there?

If you want to ask some partner if they might like something -that is private for the bedroom .You sure don't force it on them in a public place and you don't humiliate them.

If she asked some time at home: "I like this crazy thing.Would you like to try it?" Then I would not get so mad.I would simply tell her "No- please find a guy who does -and be his girlfriend."

Instead she made me feel violated. Is that OK in your book??

Makes me physically ill to remember that night.

And also -you didn't answer the question: Is pee not unsanitary and smelly to you? Do you not want to keep clean?

Gjest kinkyetoya
Skrevet

Ja dette satte meg på en ide ;) Kan godt forstå at det kan være tennende å se en mann MÅ holde seg, og enda mer tennende å se at han ikke klarer å holde seg og at han tisser seg ut...

Tror nok jeg hadde blitt veldig tennt av noe slikt..Jeg liker da wetsex og har hatt det endel ganger, Jeg er dominant av natur og liker tanken på å dominere, kontrolere i seksuelle settingen ( ikke ellers)

JEG liker tanken på å "nekte" typen min å gå på do, for så å se ydmykelsen i ansiktet hans hvis han skulle tisse seg ut, som jo hadde vært hensikten min..Å få se han tisse seg ut..

Det hadde jeg tennt utrolig på..Så takk for tipset, nå vet jeg om enda en ting jeg kan ta med meg hehe

Skrevet

Of course it is normal that these activities to be shared and enjoyed by both partners, not just by a side. I totally agree with you..she had to tell you this face to face. And, as far as I see, she wanted just you to hold yourself, she was not talking about her doing the same at all. So, I am not against any sexual activity between two partners, with the condition that both agree on it and enjoy it. If one doesnt, the other surely dont have just to obey.

But dont be surprised if she told you she was turned on by this. As there are men who are turned on by a female need to pee, so there are also women who maybe are not turned on by holding themselves, but seeing a guy holding. Human nature is always very complex..

And to answer your questions, I will openly tell I am not a fan of pissing myself for sure. I was just observing the phenomenon, but I will surely not experience something that doesnt attract me. As about the clean nature of urine, I have read that it is pretty clear and pure.

Anyway, I think too many topics are still tabu...and it is good to open them from time to time. For example, I am sure there are women who like to hold their pee (one of the reasons, psychologically speaking, might be to show they are powerful, self-confident, strong-willed and so on) but it is not easy to admit it. Any open-minded woman and also man are welcome to say something about the topic.

Gjest Anonym
Skrevet

JEG liker tanken på å "nekte" typen min å gå på do, for så å se ydmykelsen i ansiktet hans hvis han skulle tisse seg ut, som jo hadde vært hensikten min..Å få se han tisse seg ut..

Det hadde jeg tennt utrolig på..Så takk for tipset, nå vet jeg om enda en ting jeg kan ta med meg hehe

Så du tenner på å kommandere folk til ting dem aldri har sakt at dem var interssert i du da?

Og prøve pervo ting mot dem på et utested midt i Oslo med folk til stedet- og sammen med alle han sine venner så du kan ødelegge livet for han?

Du gjør meg kvalm.

Folk som tenner utrolig og som "takker for tipset" om det burte bli meldt til politiet eller psykiatrien.

Du er vel ikke henner?

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde tent på å holde meg, det hadde gjort alt mye morsommere, haha...

Jeg liker å drikke mye vann, men synes det er slitsomt å fly på do ofte, spesielt i jobb/studiesituasjoner.

Konklusjon, jeg har ingen glede av å holde meg, og går på do når jeg har anledning og behov.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke spesielt tennende nei, og etter hvert så kjenner man smertene gå opp gjennom ryggen også. Forferdelig.

Gjest Gjest1
Skrevet

Det er kjempeopphissende å praktisere litt holding og wetsex innimellom. Vanlig sex er godt, men de aller sterkeste opplevelsene har jeg hatt i forbindelse med "tisseleker". Men det krever at man er trygge på hverandre, og at man avtaler ting litt på forhånd.

Til Anonym: Ex-kjæresten din høres ut som en veldig spennende dame. Men det som ble feil var at leken ikke var avtalt på forhånd. Antagelig har hun fantasert om dette en stund, men ikke turt å ta det opp. Og så ble hun nok litt revet med på impuls i situasjonen der og da. Ikke vondt ment tror jeg.

Mann

• 1 måned senere...
Skrevet

hva gjorde dere i går? Ventet dere til hjemmet?

Gjest arwen
Skrevet

I just have to ask ... I experienced something strange when I was a little girl, and I have never told anyone! Its very embarrassing...

Jeg tisset på meg om nettene(tidlig om morgenen)fram til jeg var ca.7 år. Hver gang jeg halveis våknet tidlig om morgenen og tisset på meg i sengen, så fikk jeg orgasme ... Jeg syns det ar en veldig deilig følelse, så derfor tisset jeg på meg med vilje til jeg var 7 år.

Er det noen som har opplevd dette???

Skrevet (endret)

I just have to ask ... I experienced something strange when I was a little girl, and I have never told anyone! Its very embarrassing...

Jeg tisset på meg om nettene(tidlig om morgenen)fram til jeg var ca.7 år. Hver gang jeg halveis våknet tidlig om morgenen og tisset på meg i sengen, så fikk jeg orgasme ... Jeg syns det ar en veldig deilig følelse, så derfor tisset jeg på meg med vilje til jeg var 7 år.

Er det noen som har opplevd dette???

hvor gammel er du nå? tisser du på deg likevel?

Endret av bergengjest
Gjest arwen
Skrevet

Nå er jeg er 29 år, og jeg sluttet å tisse på meg da jeg var 7 år, siden jeg begynte på skolen. Jeg har aldri tisset på meg siden jeg var liten, men da jeg opplevde orgasme som voksen, begynte jeg å tenke på det jeg opplevde som barn.

Er det mulig å oppleve orgasme som barn, når man tisser på seg?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du sluttet å tisse på deg. bare begynn igjen...

Gjest arwen
Skrevet

Dette er vel like tabu å prate om, som kvinner som får orgasme når de føder ...

Skrevet

Nå er jeg er 29 år, og jeg sluttet å tisse på meg da jeg var 7 år, siden jeg begynte på skolen. Jeg har aldri tisset på meg siden jeg var liten, men da jeg opplevde orgasme som voksen, begynte jeg å tenke på det jeg opplevde som barn.

Er det mulig å oppleve orgasme som barn, når man tisser på seg?

Ja, hvorfor ikke? Ikke glem at barna laerer å forstå kroppene sine,selv om på den alder kan vi ikke snakke om sexuel forståelse. Men hvis de finner en sensasjon de liker, prøver de å gjenta den, igjen og igjen.

Jeg kan si mange andre ting, men det er vanskelig for meg på norsk. Men hvis du vil, vi kan snakke på engelsk. Bare send meg en melding her på nettsiden, jeg kan ikke skrive deg (du bruker anonym funksjon).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...