Gjest ThatWoodcut Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Så, min gamle, men alltid trofaste Sony Ericsson K530i, har begynt å synge på siste verset. Så jeg tar meg råd til en litt dyrere, og litt mer fancy, modell. Jeg fant LG BL20 og synes den ser god nok ut. Den scorer dårlig på WLan og GPS og Active Sync og alle de tingene der, men det er ikke det jeg ser etter i en mobil så det er ikke noe problem. Jeg lurer bare på om noen har noen praktiske erfaringer med denne mobilen? Og om den anbefales til meg; jente på 18 som sender masse meldinger, ringer en del og som liker å ta bilder, men som ikke har råd til eget kamera=) Takk for svar, og prøv å holde dere til saken=)
Gjest ThatWoodcut Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Ingen som har denne mobilen? Det hadde vært veldig hyggelig med tilbakemeldinger=)
Kirsebær Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg har ingen erfaringer med mobilen, men Moilen.no har hatt testet ut telefonen. http://www.mobilen.no/wip4/test/detail.epl?id=41611 Edit: Glemte å legge ved link. Endret 13. april 2010 av Kirsebær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå