Gå til innhold

Fine termokopper i plast?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på utkikk etter fine termokopper i plast, da stål smaker rart og keramikk bare knuser.

De fra starbucks er ok, men sender ikke internasjonalt. Ei heller har jeg funnet noe på ebay/amazon.

Er det noen som vet om en butikk eller nettbutikk som sender til norge som har noe slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JetCarrier kan sende starbucks-koppene til deg (du bestiller som vanlig, men bruker adressen til JetCarrier i USA som mottager. De sender så koppene til deg i norge.

Det kan bli litt dyrere enn å bestille fra nettbutikken direkte, men prisen pleier ikke å være uoverkommelig :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter fine termokopper i plast, da stål smaker rart og keramikk bare knuser.

De fra starbucks er ok, men sender ikke internasjonalt. Ei heller har jeg funnet noe på ebay/amazon.

Er det noen som vet om en butikk eller nettbutikk som sender til norge som har noe slikt?

http://wwww.deer.darling.no/

har mye fint i melamin blant annet søte kopper i trendy og vårglade farger fra RICE Ta en titt på nettsiden deres. De lover rask levering og holder det!

Skrevet

Jet Carrier hadde jeg uansett ikke giddet, det får være grenser for hva man gjør for småsimple starbucks-produkter.

Du anonyme over; linken din er feil.

Jeg endte opp med å kjøpe kopper fra merket Aladdin på ebay, utvalget var mye dårligere enn i den amerikanske nettbutikkken, men jeg fant i alle fall noen ca-fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...