Gå til innhold

Gutter: Hva ville dere valgt?

Fremhevede innlegg

Gjest SassySuzie
Skrevet

God aften alle gutter som snoker rundt på Kvinneguidens forum.

La oss si at dere fikk valget mellom to seksualpartnere.

A er glattbarbert/vokset alle steder, pen og pyntelig å se på, men viser lite initiativ på soverommet. Hun er passiv og irritabel du foreslår nye ting, og liker best å holde seg til få stillinger, som hun vet fungerer for seg.

B har aldri frisert underlivet, men hun er vågal. Hun er trygg på sin egen seksualitet og hun liker å utforske både din og sin egen kropp. Hun sier ikke nei til noe hvis hun ikke har prøvd det før, og er åpen for eksprimentering.

Hva blir det til? A eller B?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart alternativ B. Kanskje hun etterhvert hadde gått med på å eksperimentere med å ta bort dotten også...

Skrevet

E dette et lurespørsmål? B selvfølgelig ! (Men tar med egen høvel og skum)

Skrevet

God aften alle gutter som snoker rundt på Kvinneguidens forum.

La oss si at dere fikk valget mellom to seksualpartnere.

A er glattbarbert/vokset alle steder, pen og pyntelig å se på, men viser lite initiativ på soverommet. Hun er passiv og irritabel du foreslår nye ting, og liker best å holde seg til få stillinger, som hun vet fungerer for seg.

B har aldri frisert underlivet, men hun er vågal. Hun er trygg på sin egen seksualitet og hun liker å utforske både din og sin egen kropp. Hun sier ikke nei til noe hvis hun ikke har prøvd det før, og er åpen for eksprimentering.

Hva blir det til? A eller B?

Er du ekstremt hårete siden du spør? Type Cro Magnon-dame?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

B såklart! På alle punkter B!

Skrevet

Helt urealistisk at man må velge på ekte så jeg sier som en over her sier, alternativ B og tar med høvel og barbeskum!

Skrevet

Ehm, trodde spørsmålet her gikk ut på hva man var villig til å ofre i sengen; er man mest opptatt av hvordan damen oppfører seg i sengen, eller spiller det ingen rolle så, lenge hun er glattbarbert?

Alle dere som kommenterer at dere vil ta med barberhøvel sier jo at dere vil ha både i pose og sekk, noe som ikke var et av alternativene her.... :forvirret:;)

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Haha, dere kan jo ikke velge å barbere den hårete dama, da har dere jo partner A uten de negative egenskapene. Det var vel ikke et alternativ ;p

Endret av Airi Chikako
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Som jeg sa, vil jeg gjerne ha alternativ b uten modifikasjoner. De som trenger å ta med høvel er usslinger som driter langt oppi damen sine behov. seff kan hun være glattbarbert hvis hun vil, men jeg tar ikke med høvel av egoistiske årsaker fordi. men for all del

Skrevet

Det finnes sikkert menn som er så overfladiske at de lar hårsveisen bestemme parntervalget. For meg er problemstillingen fullstendig uinteressant og hadde selvfølgelig ikke lagt vekt på verken den ene eller andre kjønnsfrisyren.

Skrevet

Kan jeg få velge en mellomting? Må vel kunne gå an å spørre om det er mulig å få klippet et hull der man skal putte den inn i det minste?

Gjest hogwash
Skrevet

I utgangspunktet hadde jeg soleklart valgt B, med forbehold om urskogtendenser.

Skrevet

Velger A.

Med mine ferdigheter i senga, skal det mye til for at hun klarer å "låse" seg for meg. Dessuten, større utfordring i senga = mer moro :D

Skrevet

Kan jeg få velge en mellomting? Må vel kunne gå an å spørre om det er mulig å få klippet et hull der man skal putte den inn i det minste?

Ærlig talt!!!! Har du ligget med en dama som har hår på fitta, herlig sier nå jeg!

Mer smak og lukt da, hun har nå uansett ikke hår der du skal inn, hvis hun er kåt nok, og det bør hun være..

Jeg sier: Naturlig er best!!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

B kan fort si "nei" til ting hun har prøvd før, noe som gjør at jeg har mine tvil om følelsene hennes for meg. Jeg vil heller ikke føle meg som sloppy seconds.

Det står at A er "pen", mens det ikke sies noe om utseendet til B, noe som gjør at valget heller sterkt mot A.

Hva er "passiv" i senga? Dersom hun er tent og med på sexen er det ikke så farlig om hun ikke tar kontrollen eller ikke er med på alle ulike stillinger. Derimot, om passiv betyr at hun ligger der som en potetsekk er ingen av dem interessante. Da går jeg heller videre og finner en bedre kvinne, noe man heldigvis har muligheten til i 2010.

Skrevet (endret)

B, så kan man eksperimentere med høvel. :ler:

Endret av Louie
Skrevet

A

Det er ikke fordi jeg er overfladisk, men sex er ikke så utrolig viktig for meg at jeg krever det i all verdens variasjoner.

Dessuten hadde jeg sikkert klart å overtale henne til å prøve ting etter hvert.

En annen grunn til å velge A er at hvis hun beskrives som "pen og pyntelig" så lurer jeg på hva som gjør at B ikke er det.

Gjest Utromann
Skrevet

Helt klart villig og glattbarbert!

Heldigvis flest av dem.

Er gift med ei hårete og kjedelig ei, huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...