Gå til innhold

Leveringstid nettbutikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

HeiHEI!

Jeg lurer rett og slett på hva slags erfaringer dere har med leveringstid hos laredoute, ellos og hm? Har visst bestilt litt hos alle disse nettbutikkene, og lurer på caaa hvor lang tid det vil ta før jeg har varene? Alle varene var på lager da jeg bestilte :)

Det står jo når de antatt skal være her, men har opplevd hos andre nettbutikker at dette ikke alltid stemmer.

Har forresten søkt litt rundt, og vet det er andre tråder om dette, men de var ganske gamle..

Håper på svaaaaaaar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har vært borti alt fra 5 dager til 4 uker på levering fra ellos (selv om de fleste plaggene var på lager).

Skrevet

ah, håper virkelig ikke det tar 4 uker!!

det står nå at den er sendt når jeg logger inn. og når jeg trykker på kollinr så står det:

"Elektronisk förhandsinformation mottagen", og det er det eneste. dette er noen dager siden. er det da realistisk å tro at varene kommer i løpet av uken?

Skrevet

Husker i hvert fall at når man bestiller hos h&m så kommer det opp hvilken uke det leveres. Husker ikke om det gjør det med ellos og Laredoute.

Skrevet (endret)

.

Endret av Vivica
Skrevet

å :( for jeg bestilte 2 april, og det står fortsatt kun dette på kolligreia:

Händelser

2010-04-07 04:01 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

Men det var ganske mye.. vet ikke om det kan ha noe å si?

Skrevet

Jeg synes ofte at laRedoute er veeeldig trege. At det gjerne tar et par måneder faktisk. Synes Ellos er kjappere.. De beste er Lensway! De er kjappe de!

Gjest AnneShirley
Skrevet

Jeg synes ofte at laRedoute er veeeldig trege. At det gjerne tar et par måneder faktisk. Synes Ellos er kjappere..

Signerer denne.

Synes LaRedoute er latterlig treige i blant. Og når størrelsene deres varier så mye som de gjør tenker jeg stadig at jeg skal gi dem opp (men så dukker det opp nye ting jeg synes er fine.. ;) )

Gjest Invicta
Skrevet

Jeg bestiller (bestilte) ofte fra H&M. Før tok det maks en uke når de hadde varene på lager. Nå opplever jeg at det kan ta to-tre uker, går jeg inn på nettet for å sjekke står det ofte en uke senere enn hva det sto da jeg bestilte.

Skrevet

Signerer denne.

Synes LaRedoute er latterlig treige i blant. Og når størrelsene deres varier så mye som de gjør tenker jeg stadig at jeg skal gi dem opp (men så dukker det opp nye ting jeg synes er fine.. ;) )

Hehe. Det er akkurat sånn med meg også. Iblant tenker jeg at "Nei, nå er det aldri mer LaRedoute" rett og slett fordi jeg stadig må sende inn på grunn av feil størrelse. Men så dukker det opp en kjempesøt sommerkjole, og da er jeg solgt. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...