Gå til innhold

Når får man egentlig selvangivelsen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal vel komme innen mai om jeg ikke husker helt feil. Posten tar sin tid...

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet (endret)

Sambo fikk sin nå nylig, var derfor eg lurte, har ikkje sett snurten av min, og begynte å lure på om posten muligens har fucka det til igjen. De er eksperter i å gi meg feil post, og gir min post til ei anna med likt etternavn.

Endret av Syrin_Ulven
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk den i dag, og jeg er langt ute i alfabetet, om det har noe å si.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk min for to dager siden, og jeg er også langt ute i alfabetet, om det har noe å si ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min har etternavn som begynner på L. Han har fortsatt ikke fått selvangivelsen. Han ringte skatteetaten og de sa at den burde være her senest 15. april.

Skrevet (endret)

Vi fikk våre samtidig for ca en uke siden, og vi ligger på hver vår side i alfabetet etternavnmessig..

Endret av Cho
Skrevet

Hvor du er i alfabetet har ingeting å si. Skatten skal være ute til imorgen. Vi fikk ut resten natt til idag hos oss. Og da har det vært jobbet overtid i helgen for å bli ferdig. Så innen onsdag skal vel de fleste ha fått den. Unntakene er jo de med adresseendringer og slikt, som kan bli forsinket noen ekstra dager.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Så om den ikkje er her innen 15 april bør eg ringe og høre da altså?

Skrevet

Så lenge du er sikker på at du ikke har krysset av for at du ikke ønsker den i papirutgave.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Har ikkje kryssa av noen steder angående selvangivelsen eg :sjenert:

Skrevet

De begynte å sende dem ut rett før påske, men de bruker tre uker på å sende ut alle. Jeg fikk min nettopp, og jeg er ganske langt ute i alfabetet.

Gjest Syringa_Lilac
Skrevet (endret)

Får den nok snart :)

Endret av Syringa_Lilac
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Bah, var som eg trodde. De på posten er noen inkompetente idioter som vanlig, og sendte min selvangivelse til ei med nesten likt navn og ho har selvfølgelig åpna den :kjefte: Fantastisk flott altså, elsker det.. :sinna:

Skrevet

Hverken jeg eller sambo har heller ikke fått våre...begynner nesten å bli stressa...

Har sjekket at vi ikke står som e-Aktør også.

Får vel ringe de i morra hvis den ikke dukker opp da.

Skrevet

Hverken jeg eller sambo har heller ikke fått våre...begynner nesten å bli stressa...

Har sjekket at vi ikke står som e-Aktør også.

Får vel ringe de i morra hvis den ikke dukker opp da.

Ingen grunn til å stresse, de er ikke ferdig med å sende ut før mot slutten av denne uka. Får du den ikke i løpet av neste uke derimot er det på tide å etterlyse den.

Skrevet

Ingen grunn til å stresse, de er ikke ferdig med å sende ut før mot slutten av denne uka. Får du den ikke i løpet av neste uke derimot er det på tide å etterlyse den.

Okei - tusen takk for svar :)

Skrevet

De ligger jo uansett ute på nett også - så lenge du har loginkodene fra Min Side ligger den der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bah, var som eg trodde. De på posten er noen inkompetente idioter som vanlig, og sendte min selvangivelse til ei med nesten likt navn og ho har selvfølgelig åpna den :kjefte: Fantastisk flott altså, elsker det.. :sinna:

Vil påstå at du er ganske inkompetent når du ikke fatter at du kan sjekke selvangegivelsen på nett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...