Gjest green tea Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 (endret) Det beste skjønnhet tipset Ikke spis mat som er tilsatt sukker det gir rynker. Vis du ikke tror meg sjekk youtube eller google. Spis masse grønnsaker og frukt. Unngå trans fett mest mulig. kokos nøt olje er bra særlig vis du er plaget med sopp. står noe om det på engels side. drikk nok vann. nå passer dette ikke inn i de fleste livsstil. piper jeg. Endret 12. april 2010 av green tea
Gjest gjestdeluxe Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Det beste kjønnet tipset Ikke spis mat som er tilsatt sukker det gir rynker. Vis du ikke tror meg sjekk youtube eller google. Spis masse grønnsaker og frukt. Unngå trans fett mest mulig. kokos nøt olje er bra særlig vis du er plaget med sopp. står noe om det på engels side. drikk nok vann. nå passer dette ikke inn i de fleste livsstil. piper jeg. Green Tea, liker du grønn te? Det er også sunt, fordi den inneholder antioksidanter. Antioksidanter er visst bra for kroppen: http://www.forskning.no/Artikler/2002/mai/1022152758.7
Phaedra Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Tråden er ryddet for personangrep, utenomsnakk og persondebatt. Phaedra,mod
Momseguri Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Ser skjønnhetstipset mitt er redigert vekk også, så her kommer de på nytt Pass på å få frisk luft, spis grønnsaker og frukt og ta en ansiktsmaske nå og da. Da blir du så fin atte
Gjest Airi Chikako Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 (endret) Får nesten gjøre mitt for å forlenge den da. Naturlige oljer er fantastiske for huden, og de kan til og med hindre strekkmerker. Det er ikke alt man trenger dyre produkter for å løse. Hvitløk i kosten er også bra mot sopp, det samme er kanel og, som nevnt, kokosnøttolje. Et annet skjønnhetstips er å være mye ute i frisk luft. Det gjør underverker for ansiktet, bedre enn en hvilken som helst foundation. Omega 3 gir nydelig hår, i Frank Provost-standard. Innlegget er endret som ledd i rydding. Sitat og svar på sitat er fjernet. Phaedra,mod Endret 12. april 2010 av Phaedra
Kråkesaks Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Mitt ble også redigert bort. Ta vare på deg selv, få nok søvn, tren, spis sunt og gjør ting du trives med. Glade mennesker ser som regel penere ut en triste mennesker.
Rosebud Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 En god hudpleierutine, frist luft, et godt kosthold, vitaminer og omega 3, mye vann og et smil hjelper deg langt på vei
Phaedra Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Tråden er ryddet for utenomsnakk igjen. Phaedra,mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå