Strix Skrevet 12. april 2010 #1 Del Skrevet 12. april 2010 Jeg er på jakt etter en stilig og god skinnjakke. Disse korte med glidelås som går opp til haken, lommer og muligens noe ribbestrikket rundt ermene og deler av kanten rundt livet. Noen som har tips til butikker eller nettsteder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. april 2010 Forfatter #2 Del Skrevet 13. april 2010 Ingen som har noen gode tips å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har også planer om å kjøpe en skinnjakke, men har ikke tålmodighet til å gå rundt å lete så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. april 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har begynt å leite, men ofte ser jeg de jakkene jeg liker best på folk på gata, og finner de aldri i butikkene. Burde vel bare gå bort og spørre vedkommende neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har begynt å leite, men ofte ser jeg de jakkene jeg liker best på folk på gata, og finner de aldri i butikkene. Burde vel bare gå bort og spørre vedkommende neste gang Haha, god ide! Det skal jeg jammen meg gjøre (det samme skjedde faktisk med meg en gang, en dame stoppet meg på gata og ønsket å vite hvor jeg hadde kjøpt jakken min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stapler Skrevet 13. april 2010 #6 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg gikk også rundt lenge og så fine skinnjakker på alle, men i butikkene fantes det ingen. Jeg endte faktisk opp med å kjøpe min i London... Kanskje ikke det beste tipset for hvor du får kjøpt din skinnjakke, men jeg gav opp å lete i norske butikker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 13. april 2010 #7 Del Skrevet 13. april 2010 fretex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 13. april 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 13. april 2010 Kanskje man skulle tatt seg en tur til London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 14. april 2010 #9 Del Skrevet 14. april 2010 Synes jakkene av merket Rock n'Blue er kjempestilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 14. april 2010 #10 Del Skrevet 14. april 2010 Ellos har iallefall pleid å ha flere stilige skinnjakker. La Redoute har kanskje og være verdt å titte innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå