Gjest Labello Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Noen som leser serien Storgårdsfolk? Hva syns dere om den? Jeg er nettopp ferdig med bok 3 og syns det er veldig spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #2 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #3 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #4 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #5 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #6 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
bippbipp Skrevet 16. september 2003 #7 Skrevet 16. september 2003 Nei, jeg leser ikke den(ennå)... Holder i øyeblikket med på "Sjamanens rike", "Havets datter" og "Ingebjørg Olavsdatter".Sistnevnte i øyeblikket. Er på slutten av bok nr. 2. og nå begynner det å bli spennende.
monja Skrevet 18. september 2003 #10 Skrevet 18. september 2003 Ja, jeg leser Storgårdsfolk, og ble akkurat ferdig med den siste boka idag. Serien er utrolig spennende, og nå er det leeeeenge til neste bok kommer :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 4. oktober 2003 #11 Skrevet 4. oktober 2003 nå¨er jeg også ferdig med bok nr 14. ååå, det er så kjedelig å vente :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå