Gå til innhold

utdrikningslag om tre uker!

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig desperat - trenger tips til hva vi kan finne på til utdrikningslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til fotograf og ta bilde:-)

lunsj

hyttur, båttur?

Skrevet

Spa?

Ta bilder hos fotograf?

dansekurs?

overnattingstur? (hotel/hytte)

paintball?

Spørs kanskje også hvilken by det er..

Skrevet

Kommer jo veldig an på hva slags person bruden er da, og hva hun liker. Og hva som er mulig å få til i det området dere er..

Klatring

Telttur med og drikke og mat

Vin/champagnesmaking

Pokerkveld

Karaoke

Helg på hytta

Lykke til :)

Gjest strykebrett
Skrevet

Kan du si noe om hva slags person bruden er, og kanskje hvor utdrikningslaget skal være (stor by, liten by, bygd etc..)?

Lettere å komme på passende forslag da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og så kan det hjelpe hvis du sier hva slags planer dere hadde og hvorfor de ble kanselert.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Opprinnelig plan, grovskissert:

- hente hjemme, dra til relaxavdeling/spa

- ha et rebusløp, som endte opp ved en kai, ha lek bak båt ("badering bak båt" eller lignende).

- ha piknik med god lunsj, helst i forbindelse med båttur

- ulike drikkeleker, venninnerebus/gaver

- hjem til en av oss, og god fest utover kvelden.

Endringer skjer pga:

- bruden er allergisk mot klorvann og de produktene som brukes i behandling (tåler ikke at det er "spor av noe" i produkter, vi har ikke helt oversikt over hvilke!)Har vært tydelig på at hun ikke ønsker noe slikt, ettersom hun ikke har full oversikt over hva hun tåler eller ikke.

- Bruden takler ingenting som går fort/er høyt/skummelt osv, så alle "action"-opplegg utgår. Har vært veldig tydelig også på detet. Hun spesifiserte også at dersom det innebar noe med båt, kom hun til å nekte....

- Vi tenkte også koselig piknik, men hun er veldig allergisk mot pollen og insekter, og hun har nettopp sittet og fortalt om hvor grusomt det var på et utdrikningslag i fjor der de måtte spise ute, ble oppspist av mygg o.l...

Utdrikningslaget skal være i Bergen, så har nok å velge mellom, men mye er booket...

Skrevet

Jeg arrangerte utdrikkningslag i fjor.Å en av plassene vi dro var på strippe kurs på Dreams.Høres kanskje litt kinkig ut men det var faktisk veldig morsomt.Dette var jo selfølgelig på dagtid så det var jo bare oss som var der,også åpnet de baren så vi fikk kjøpe drikke.Å de hadde en koffert med forskjellige klær vi fikk låne.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg arrangerte utdrikkningslag i fjor.Å en av plassene vi dro var på strippe kurs på Dreams.Høres kanskje litt kinkig ut men det var faktisk veldig morsomt.Dette var jo selfølgelig på dagtid så det var jo bare oss som var der,også åpnet de baren så vi fikk kjøpe drikke.Å de hadde en koffert med forskjellige klær vi fikk låne.

uff strippekurs hadde ikke jeg likt, hverken som kommende brud eller gjest. Heller ikke innleid stripper hvis noen kommer med det forslaget.

Gjest strykebrett
Skrevet

Dere kan jo bytte hekleoppskrifter og bake krumkake ;)

Neida, beklager sarkasmen, syns kanskje den kommende brud var i overkant pinglete og overfølsom etter din beskrivelse, men jeg kan jo prøve å komme med noe konstruktivt likevel.

Hvis hun er fra bergen så kan dere jo ha en slags guidet tur, der dere går rundt i byen og gjestene forteller om steder de har minner sammen med bruden som om det skulle være historiske severdigheter. Dette forutsetter riktignok at hun tåler å være utendørs da.

Hvis ikke det går så kanskje dere kan få en dyktig bartender ett eller annet sted til å ha miksekurs for dere? Så kan dere smake på hverandres drinker, og kanskje finne opp en som drere kaller opp etter bruden eller noe.

Skrevet

Hei:)

Jeg skal arrangere utdrikningslag for min venninne 30. april, og har planene så godt som mulig klare. Men jeg har et problem. Vi har ingen steder å være på kvelden. De fleste av oss som skal i utdrikningslaget har ikke stor nok leilighet til å å mange jenter på besøk.

Er det noen av dere som har et godt forslag til hvor 10 jenter kan kose seg på kvelden?

Helst ikke et utested ol. Vi vil gjerne lage egen mat og ta med egen drikke:)

Skrevet

Trenger tips til lokale jeg kan leie til et utdrikningslag i Oslo.

Vi er bare 10 jenter. Jeg mangler et lokale vi kan være på kvelden for å feste og kose oss:)

Vil ikke leie et utested ol. fordi vi vil gjerne ordne med mat og drikke selv.

Har noen noe gode forslag?

Har gått tom for ideer selv..

Skrevet

Hvordan har dere klart å planlegge dette og først revurdere planene et par uker før, hvis bruden har vært klar på at dette er ting hun ikke ønsker/kan være med på?

Anyway. Tips til ting som kan være moro i Bergen (synes ikke nødvendigvis alt er like moro selv, men ramser opp det jeg kommer på at andre har gjort på utdr.lag her i byn):

- Curling på Iskanten

- Glassblåsing

- Putball (en kombinasjon av golf og fotball)

- Erotisk kurs (f.eks. lapdance eller poledance) på Steg Dans&Trening. De har også Zumba på timeplanen, så om man synes erotisk dans er for vågalt kan man kanskje spørre om man kan få en Zumba time i steden. Det er også andre steder i byn man kan få kurs i f.eks. magedans eller salsa

- Fotografering hos f.eks. Fame Ta gruppebilder, eller bare av bruden

- Sminkekurs på f.eks. Make Up store (de har hvertfall tidligere hatt pakker tilpasset utdr.lag)

- Vinsmaking. F.eks. på Altona, eller vel så gjerne få tak i en som har greie på vin (f.eks. forhør dere på restauranter om noen tar slike oppdrag) som kan holde et kurs for dere hjemme.

- Vin eller cognac og sjokoladesmaking på Moliere

- paintball eller laser games på Wasteland

- leie karaokeanlegg, eller kanskje like gjerne playstation og SingStar?

- leie gymsal og spille kanonball, ha leker eller lignende

- aktiv dag på Voss, f.eks. med rafting eller rappellering (men dette er vel gjerne litt for mye action for bruden?)

- spille inn cd. Flere steder man kan gjøre det i Bergen, men vet ikke hvor. Googler du det finner du nok flere treff

- Bergen Base Camp driver med endel forskjellig, hvor man både kan prøve seg på rapellering, slakkline, paragliding fra Ulriken, bueskyting, GPS-rebus. Altså både ting for de litt mer vågale, og for de litt mer pysete

- Klyva (setter sammen pakker med f.eks. leirdueskyting, paintball, klippe og juvvandring osv)

- erotisk homeparty

- Bowling på Vestkanten. Mener at man der kan holde lukket selskap med alkoholservering osv.

- vet ikke om stedet eksisterer fortsatt eller ikke, men i Marken var det hvertfall et sted før hvor man kunne male eget service

Skrevet

Trenger tips til lokale jeg kan leie til et utdrikningslag i Oslo.

Vi er bare 10 jenter. Jeg mangler et lokale vi kan være på kvelden for å feste og kose oss:)

Vil ikke leie et utested ol. fordi vi vil gjerne ordne med mat og drikke selv.

Har noen noe gode forslag?

Har gått tom for ideer selv..

Ingen av jentene som skal være med som har et grendehus i boretslaget de bor som er mulig å leie da.Ofte så er det jo bare en symbolsk sum å betale så lenge du bor i boretslaget.

Lei et hotellrom,men da går det selvfølgelig ikke ant å lage maten selv.

Skrevet

Dere kan leie meg inn som aktmodell og tegne croqi. Har gjort det flere ganger, og det var suksess hver gang :)

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...