Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg har ekstremt fuktfattig hud og trenger en veldig god fuktighetskrem. Jeg har de siste ukene brukt Decleor Hydra Floral, men lurer på om det finnes en krem der ute som gir mer fukt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 TS her:) Helst en med solfaktor 30 i seg, om det finnes? Hydra Floral har vel ingen SPF, og det er litt dumt!
Gjest SmallTalk Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Du kan kanskje prøve et eller annet fuktserum og en av hudkremene til MD som har faktor 30 i seg?
LineGourmet Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Prøv apotekets A-creme. Jeg har ikke funnet noen som gir mer fukt enn den. Litt usikker på om eller hvor mye SF den har
Jubii Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg spurte min hudpleier om det samme, da min hud ikke fikk nok fukt av Decleor. Hun anbefalte Matis Jeunesse(?), den er god, men jeg synes ikke den ga mer fukt enn Decleor. Kanskje den fungerer for deg:) Ellers er jeg enig med Smalltalk, prøv fuktserum. Eller jojobaolje under kremen.
Gjest SmallTalk Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Prøv apotekets A-creme. Jeg har ikke funnet noen som gir mer fukt enn den. Litt usikker på om eller hvor mye SF den har Null solfaktor. Den er helt grei dersom man ikke har problemhud, og så lenge man tåler peanøtter. Men skal i grunnen ikke gi noe mer fukt en Hydra Floral.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Tusen takk for svar! Har dere forslag til fuktserum? Skal gi MD eller Matis en sjanse
Honesty Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Det beste fuktserumet jeg har prøvd (ikke så meg nå...) er Chanel Hydramax, men hvis du vil ha fra salongmerke, er Dermalogica Skin Hydrating Booster også OK. Denne er dog litt mer tyntflytende.
Gjest Raptuza Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Avene har ein god fuktighetskrem som heiter Hydrance. Den har spf 15.
Gjest Coarvi Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Hm, tror ikke det er mange kremer der ute som gir mer fukt en Hydra Floral. Bruker du andre fuktgivende produkter i tillegg da? Fuktmaske f.eks (Hydra Floral fuktmaske, kan brukes som nattkrem også), og serum (Decleors Neroli-essens eller noe i den duren?) bør du gjerne ha. Og er renseproduktene dine beregnet på fuktfattig hud? Sikker på at du har fuktfattig, og ikke tørr hud? Tror virkelig ikke MD er helt veien å gå hvis du sliter med fuktfattig hud når Hydra Floral ikke er bra nok. Har du søkt inne på bloggen til Hilde Christina? Mange tips der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå