Vill&Vakker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg bruker for tiden Jan Marini og jeg er meget godt fornøyd med produktene. Jeg er alikevel på søken etter det "perfekte" produkt og min nysgjerrighet er nå på Md formulations. Jeg lurer derfor om det er noen der ute som har prøvd både Jan Marini og Md formulations og som kan si noe hvilket merke og produkter dere foretrekker. Jeg bruker følgende produkter fra Jan Marini: - Bioglycolic cleanser - C esta serum - Bioglycolic bioclear - Antioxidant face protectant, SPF 30 - Skin zyme (maske) Kan legge til at jeg er 33 år og jeg tenker forebygging. Har normal/ kombinasjonshud med noen tendens til urenheter på hakeområdet.
Vill&Vakker Skrevet 15. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 15. april 2010 Ingen som har prøvd begge disse merkene?
Frua Skrevet 15. april 2010 #3 Skrevet 15. april 2010 Jeg liker best Jan Marini fordi de viser bedre resultater for meg men jeg bruker også noen MD produkter. Jeg synes begge merker er bra! Positivt for MD er at de er billigere hos prettyskin4less.com som jeg handler fra. Mitt intrykk er at Jan marini sine produkter er sterkere fordi jeg kjenner syren bedre enn jeg gjør i MD produktene.
Vill&Vakker Skrevet 16. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2010 Tusen takk for svar Jeg lurer på om jeg kanskje skal prøve et par masker fra Md formulations. Det skader vel ikke å blande litt produkter håper jeg.. Samt meget nysgjerrig på denne: http://www.dermanor.no/cat/114.aspx/150 Leste et sted at denne inneholder 20 % glycolsyre samt retinol.
Lilandry Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Nå er jo dette en litt gammel tråd, men svarer for det! Jeg har prøvd både JM og MD. Jeg synst absolutt at JM gir mer resultater. Jeg likte MD, men var ikke noe "futt" i de. Jeg så egentlig ikke noen store resultater, selv om jeg brukte det i over 1 år. Mens Jan Marini har gitt synlige resultater etter bare et par måneder, det eneste som er så kjedelig med JM er at det er dyrt selv om det kjøpes på nett, synst nå jeg. Jeg begynte med "hele pakka", mens nå sitter jeg igjen med bare rens og fuktighetskrem som jeg bruker dag og natt. Jeg føler egentlig at jeg ikke trenger noe mer, så lenge jeg ser at huden fremdeles forandrer seg til det bedre. Jeg bruker også Clean Zyme masken deres som er fantastisk god, denne har jeg hatt 2 av. Men vet ikke om jeg skal forsette å bruke den etter den jeg har er tom. Tror etterhvert jeg skal gi PCA Skin en sjanse, for det er mye rimligere. Viss ikke, så forsetter jeg bare med JM- for det er virkelig en super serie!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå