Gå til innhold

Dansekurs, trenger hjelp fort!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

HEI HEI :)

Jeg og en venninne vil starte dansekurs, og det blir første gangen vi gjør det. Derfor lurte jeg på om noen av dere vet hvor man kan leie et lokale som egner seg som dansestudio?

Det skal være ca 20 - 30 deltakere med, og fint om dere vet om et lokale i Bergen i Fana/Ytrebygda bydel.

Hvis noen av dere har gjort dette før, er det bare å fortelle hva dere gjorde og hvilke erfaringer dere har!

Takk på forhånd :)

Endret av L_A
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke i Fana, men du kan jo høre med en av de lokale skolene? De har gymsal, og mange har aula eller tilsvarende egnet rom.

Ring gjerne kommune-/bydelsadministrasjonen og hør om de har egnet lokale/grendahus etc. tilgjengelig for en billig penge. De er ofte interessert i aktivitet som lukter littegranne kulturelt.

Ellers kan også det være mulig å drive ambulerende, for eksempel å holde dansekurs på steder som har eget lokale: eldresentre, foreninger, Nordåstunet, borettslag (har ofte selskapslokale).

Endret av Kamikatze
Skrevet

Tusen takk skal du ha! Det er mange gode råd. Jeg får høre rundt omkring og satse på at noen kan leie meg et lokale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...