Gå til innhold

Hund som spiser undertøy

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bikkja vår rota i søpla han/velta søppelkassa og fant brukte bind som han spiste. :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Noen av oss har hunder som ikke ser problemet i en stengt dør da..

Ja som lukker de opp ja. Har selv hatt noen av dem. Låste døra jeg, veldig enkelt.

Skrevet

Vi hadde en engelsk setter som var på samme viset.. Han spiste brukte dametruser, men det var kun min søster sine. Hverken mine eller min mors.. Jeg husker at han fant de OVER alt og det var ingenting annet enn å prøve å holde de borte for han.. Også var det i grunn ufresht at han dreit de hele ut etterhvert :P så gjemme de er det beste jeg kan komme meg til å anbefale:)

Gjest Elyssa
Skrevet

Vel, om man har problemer med at hunden tar undertøyet, så kan man jo begynne å lure på hvor folk kler av seg. For er de på soverommet eller badet så regner jeg med at de fleste har en dør de kan lukke igjen så hunden ikke kommer inn.

I mitt tilfelle er jo det litt vanskelig siden hunden sover i bur inne på soverommet. Hehe

Det som ofte skjer er at jeg legger klærne ved siden av sengen - tenker ikke over det siden hunden er i bur alikevel - også glemmer jeg å ta det om morgenen. :fnise:

Men nå har ikke småtten ødelagt noen truser enda da. Han bare sutter på dem :fnise:

Gjest Consensio
Skrevet

Ja, men da er det jo ikke et problem for dere at hunden tar undertöyet dersom hunden får ha tilgang på undertöyet.

Det er det jeg ville frem til tidligere, at det ikke er noe problem dersom man bare fjerner muligheten for at hunden skal kunne stjele det.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Så hunden din sutter på skitne truser ? :forvirret:

Gjest Elyssa
Skrevet

Ja, men da er det jo ikke et problem for dere at hunden tar undertöyet dersom hunden får ha tilgang på undertöyet.

Det er det jeg ville frem til tidligere, at det ikke er noe problem dersom man bare fjerner muligheten for at hunden skal kunne stjele det.

Skjønner det.. Det er jo selvfølgelig vårt ansvar at det blir fjernet ;)

Så hunden din sutter på skitne truser ? :forvirret:

Åh ja, akkurat det gjør han :fnise:

Gjest Sobril
Skrevet

Tell me about it. Vet ikke hvordan han finner frem til dem, men det gjør han VIRKELIG. Må kjøpe nytt undertøy. Har knapt en truse som henger sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...