Gå til innhold

Han var utro( litt langt).

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vanskelig å få skrevet alt ned, men jeg skal forsøke..

Det som skjedde, skjedde i helga. Kjæresten min og jeg var ute på byen.

Jeg kom i krangel med ei jente som alltid har prøvd å ødelegge i mellom meg og min kjære. Jeg gjorde noe som jeg ikke skulle ha gjort, jeg gikk rett under "beltespennet". Jeg sa noe til henne som rett og slett var stygt gjort av meg. Kjæresten min ble sjokkert over at jeg var så onskapsfull og at jeg i det hele tatt kunne si det.. Hun jenta begynte jo å gråte og jeg gikk og min kjære gikk vår vei.

Men da vi kom hjem fant han ut at han ikke ville være hjemme den natta. Han skulle overnatte hos foreldran hans (vi kranglet da).

Men så har hun jenta ringt til han og gråt i telefonen og spurt om hun kunne kunne komme en tur bort til han for hun hadde det så vondt. Og siden min kjære kjenner henne har han sagt at det var ok.

De hadde pratet om det jeg sa og min kjære hadde sagt at jeg ikke mente det jeg hadde sagt. Etter at hun hadde vært der kom jeg dit. Og vi pratet litt og han sa at jeg kunne sove ved siden av han.

Da jeg våknet ser jeg at min kjære ligger der med tårer i øynene. Jeg spurte hva det var og han sier at han og hun jenta kysset da hun var der.

Jeg begynte å gråte å spør hvorfor han har gjort det. Han sier at han ikke vet. Han sier at han satt der og trøstet henne og så kysset de. Ikke lenge eller noe sånn skikkelig klining, bare kysset..

Han sier at han ikke husker så mye mer( han var ganske full). Og jeg vet at han ikke lyver om at det bare var kyssing.

Han gråt og gråt og hadde så dårlig samvittighet, han ba om unnskyldning og gråt enda mer. Siden vi har et så fint forhold hvor vi ikke krangler og bare har det bra, så har jeg tilgitt han.

Jeg har jo det vondt, men når jeg ser han så tror jeg at han har det værre. Han har bare villet ligge i senga resten av helga og holde rundt meg. Han ser virkelig deprimert..

Han dro på jobb i dag 0800 og han har vært hjemme allerede to ganger for å se til meg og si at han elsker meg, han skriver tekstmeldinger hele tiden og unnskylder seg og vil være hos meg..

Jeg vet ikke om det var riktig at jeg tilga han, det føles sånn.

Jeg vil ikke miste han. han er den snilleste jeg vet om.

Jeg vet bare ikke hva jeg skal gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære vene, dette er sånne små drama som hverdagen består i. Synes du opptrådte merkelig overfor denne jenta, og var kanskje det som utløste det som skjedde videre. Et kyss, eller flere, er sånt som kan skje i en følelsesladet stund, med litt alkohol, gråting og trøsting.... Han virker da oppriktig lei seg, og om du synes det er greit å tilgi, så gjør du det. MEN DA MÅ DU IKKE BRUKE DET MOT HAM SENERE. Synes å ane litt sjalusi hos deg, og dette må du klare å legge bak deg, ellers er det hele dømt til å mislykkes..... Bygones, er bygones,,

Skrevet

Detter er slikt som skjer med de fleste par,før eller senere.Min samboer hadde sex med en annen jente for noen mnd siden, og han fortalte meg om det.Jeg kan også bli veldig sjalu,og da er det som regel alkohol med i bildet..Man mister noe av den sunne fornuften når man drikker og følelsene tar helt overhånd.Jeg har tilgitt han for det han gjorde,men mistet nok noe av tilliten.Men det er noe vi må jobbe med sammen.

Gutten din angrer seg noe fryktelig,og hvis dere ellers har det fint,er det beste å tilgi.Bli ferdig med det, og IKKE ta dette opp neste gang dere har en uovenstemmelse.

Skrevet

Alt dette styret for et kyss?

Skrevet

Synes ikke dette var noen større sak enn at jeg synes du skal tilgi ham.

Han viser oppriktig at han angrer og er lei seg, og at det er deg han vil ha. Du skriver at du ikke vil miste ham heller.

Ingen vits i å fortsette forholdet, men samtidig gå rundt og bære nag for et kyss.

Tilgi, og glem at det har skjedd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...