zuperduper Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Nå har våren og vårsola kommet for fullt, og da dukker behovet for solbeskyttelse opp. Jeg synes det er litt slitsomt først å ta på en dagkrem, og så ta på solkrem etterpå. Må være litt forsiktig med sola pga. pigmentflekker. I fjor prøvde jeg en Cliniquekrem med faktor. Den var jeg ikke fornøyd med fordi den var fet og klissete. Er det noen som har noe å anbefale, som man selv har brukt? Jeg har ikke lyst å blande kremer, er ute etter en krem som kan dekke behovet. Den bør også være for voksen hud; dvs. litt oppstrammende, antirynke osv.
skruf Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg kjøpte en fra Lancome forrige uke, den er akkurat kommet på markedet. Lancome Renergie Lift Volumetry heter den. Den er fra 40 pluss, men kan og brukes for yngre. Jeg er 34.. Finnes for normal hud, og for tørr hud, jeg har den for tørr, da jeg har fuktfattig hud. Den har solfaktor 15. Virker lovende så langt! Jeg fikk en prøve før jeg kjøpte den, så har brukt den i litt over ei uke nå. Kjenner absolutt at den gir et løft, og huden ser veldig strålende ut:-) Eneste aberet er prisen, den var dyr! 850kr.. Men det går sikkert an å kjøpe den på nett. Jeg er iallefall fornøyd!
zuperduper Skrevet 12. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2010 Takker for tipset . Den var dyr, ja - skal evt. se om jeg finner den på nett.
Gjest Raggy Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Tror det er vanskelig på finne en krem som beskytter bra nok samtidig som den gir fukt. Jeg er fornøyd med denne om vinteren http://www.iherb.com/Avalon-Organics-Vitamin-C-Moisture-Plus-Lotion-with-SPF-15-4-fl-oz-100-ml/9804?at=0 den gir mye fukt og litt solbeskyttelse. Et alternativ er å bruke olje, feks jojoba el iris oljen fra Decleor under en skikkelig bra solkrem. Er du ute etter max beskyttelse i solen er denne et bra valg http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-922194.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå