Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg har litt tjukke lår, de gnisser sammen og det er intet mellomrom mellom lårene. Så når jeg har på meg bukser så merker jeg at buksene blir slitt der de gnisser sammen når jeg går. Jeg har litt mage, den er ikke enorm, men stor nok til at den plager meg. Bilring når jeg sitter lent framover, ser oppblåst og "gravid" ut når jeg spiser (og det er litt lenge siden sist jeg spiste). Liker den ikkje. Har veldig lyst på slank, lekker trent midje. Har dobbelthake, den er stygg som fy. Dukker opp på alle bilder, og gjør at jeg aldri kan gå med håret i hestehale fordi jeg må bruke håret til å skjule dobbelthaken fra sidene. Har litt fett ved armkroken (ved armhulen, der armen møter brystet) som på ein måte "tyter" ut når jeg har på meg bh eller stramme topper. Har ikkje råd til å melde meg på treningsstudio og trene der dessverre. Kan noen gi meg tips til øvelser jeg kan gjøre hjemme som vil hjelpe med å minske/fjerne disse tingene? Jeg spiser egentlig ganske sunt, mye grønnsaker og fullkornsris/pasta, svin, fisk eller kylling.
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Ut på tur aldri sur! Gå i rask tempo, jogge, sykkle, hoppetau, rockering, dvd med dans, f.eks Zumba. Alt der du får opp pulsen! Men det skjer ingenting over natten, så prøv å finn et treningsopplegg som passer deg i hverdagen, utvid antall minutter etterhvert, og viktigst av alt, dette blir din nye livsstil, ikke bare noe du gjør noen måneder! :-)
Wiggins Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 [quote name='AnonymBruker' date='12 april 2010 - 13:17' Jeg har litt mage, den er ikke enorm, men stor nok til at den plager meg. Bilring når jeg sitter lent framover,
Wiggins Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Jeg glemte visst å legge inn et "quote" et sted der, men det framgår vel allikevel hva som er mine utsagn.
Stor&Sterk Skrevet 15. april 2010 #8 Skrevet 15. april 2010 Jeg syns du gjør veldig mye bra, maten din er fantastisk ! Syns du skal legge bort "problemområdene" dine. Ikke fokuser på disse, tren og tenk hele deg som menneske, selv om det ikke er lett. De negative tankene du har til "problemområdene" dine har du ikke bruk for. Det kommer ikke noe positivt ut av det i det hele tatt. For treningsprogram/styrkeøvelser vil jeg anbefale NRK sitt Bedre puls. Her finner du gratis treningsopplegg vist i sin helhet, og massevis av øvelser, vist øvelse for øvelse... Du får også gratis treningsdagbok..... Bedre puls har også mange artikler og spennende lesestoff. Sjekk ut Bedre Puls her: http://www.nrk.no/bedrepuls/article/page/view/1.6357188 Du kan også se tidligere sendte Bedre puls programmer for inspiriasjon... Gjør det enkelt, start enkelt !
Stor&Sterk Skrevet 15. april 2010 #9 Skrevet 15. april 2010 Her finner du tips til trening Iform er rettet mot kroppsbygging, strongman og fitness... Ville ikke akkurat anbefale Iform sånn i hytt og gevær....
Chanel.No5 Skrevet 15. april 2010 #10 Skrevet 15. april 2010 Iform er rettet mot kroppsbygging, strongman og fitness... Ville ikke akkurat anbefale Iform sånn i hytt og gevær.... Her er jeg uenig, det er en fin side for oss normalt trenende også! Mye bra informasjon og tips til programmer, kosthold og øvelser!
Gjest Coarvi Skrevet 16. april 2010 #11 Skrevet 16. april 2010 Her er jeg uenig, det er en fin side for oss normalt trenende også! Mye bra informasjon og tips til programmer, kosthold og øvelser! Enig i dette, iform er det som fikk meg skikkelig motivert for trening, og jeg stikker innom der daglig og henter tips og råd. Det er mange gode artikler der som forklarer en del om hvorfor man skal gjøre ditt og datt, og de beskriver teknikker bra også (ikke av typen "løft manualen opp og ned," de forklarer hvordan du skal løfte den opp og ned også). Og jeg kan trygt kalles en normalt trenende... Det gjelder bare å ikke bli skremt av alle bildene av svære, muskuløse menn og kvinner... Men TS, hvis bilringene bare er synlige når du lener deg fremover så er ikke det mye å klage på... Men trene bør du jo gjøre uansett bilringer eller ei!
tora0291 Skrevet 27. juli 2015 #12 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Fjern dobbelthaken uten kirurgi - https://shytobuy.no Endret 14. februar 2019 av tora0291
Gjest Nanne70 Skrevet 27. juli 2015 #13 Skrevet 27. juli 2015 Hvis du vil ned i vekt, må du ligge i kaloriunderskudd, det er ikke tilstrekkelig å "bare" spise sunt. Styrketrening er nok mest effektivt for å "stramme opp" kroppen.
The Kitten Skrevet 27. juli 2015 #14 Skrevet 27. juli 2015 Jeg håper ts har funnet en løsning etter 5 år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå