Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg kunne tenkt meg å krydre sexlivet til meg og min samboer litt. Det er mye rutine og det samme som går igjen og igjen hver gang vi har sex. Misjonær stilling eller så rir jeg han til jeg kommer, så få han ta meg bakfra til han kommer. Tørke opp sølet og kle seg igjen. Kjedelig i lengden, selv om det funker fint og begge er fornøyde med resultatet. Derfor trenger jeg tips til andre ting, ting dere kanskje bruker eller gjør for å krydre litt.
Gjest jente gjest :* Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Så hyggelig at du vil det :-) Er mye man kan gjøre, ta en tur innom kondomeriet eller noe sexshop på nett? Hva med leketøy? Håndjern,glidemidler, massasjeoljer, dusj sammen! Barber hverandre, ha sex litt forskjellige steder i huset, ha sex UTE (eller på en handicap do? ikke like frigjørende kanskje). Prøv tantrisk sex, altså ikke røre hverandre på en stund, google det Er så mye dere kan finne på, kjøp en sex bok og les litt, eller kamasutra bok med nye stillinger, eller igjen, google sex stillinger , kan komme opp mye, dog med bilder å Lykke til ;D
Djungelvrål Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 (endret) tom Endret 12. april 2010 av Vinnie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå