Ladylucky Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Reiser straks til New York og lurer på om det er noen som vil anbefale noen bra butikker/steder? Tar imot ALT av tips:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 abercrombie&fitch er et must i NY Skal du shoppe annet enn tøy er jo Applestore i NY helt fantastisk
Gjest Gaby Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Henger meg på Abercrobie&Fitch! Der kan man, i tillegg til å finne mange fine klær, kikke på halvnakne menn (og jenter) og få overdose av deilig parfymelukt. Jeg luktet som butikken hele dagen Ligger en på 5th avenue, som er en herlig gate full av designerbutikker. Ellers er Forever21 en artig butikk, veldig billig! En del ræl følger naturligvis med når det er så billig, men jeg fant utrolig mange fine kjoler der! Muffins på Magnolia Bakery må også prøves Ved radio music city hall. Victorias Secret bør også nevnes, det ligger en ved Herold Square der Macys holder til, beregn god tid hvis du skal på Macys for der er det maaange etasjer! Sephora er stedet for å handle sminke og sånt! Husker bare den ene som ligger på Times Square, men det er mange filialer. God tur, husk å ta turen opp i Rockefeller center og nyt utsikten!
charlott Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 På 5th AVE/m tverrgater fra Central Park og sørover ligger motehusene tett, de dyreste øverst. Madison, Park og Lexington AVE mellom 50th og 60th gate. Macy's er et must, men slitsomt, husk sport-avdelingen i kjelleren! På Macy's får som regel utlendinger et rabattkort på 20% ved å fremvise pass (må oppsøke eget sted i varehuset for å få rabattkort). North Face Store på 72th/Broadway anbefales også. For foto/elektronikk er det www.bhphotovideo.com og www.adorama.com som gjelder.
Gjest Gaby Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 For foto/elektronikk er det www.bhphotovideo.com og www.adorama.com som gjelder. Åh, hvordan kunne jeg glemme B&H! Utrolig kul butikk, hvor varene suser rundt på rullebånd i taket. Og for meg, veldig interessant å se så mange vaskeekte jøder samlet i en butikk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå