Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 I forrige syklus hadde jeg en forsinket mens på en uke, men bør jeg da ta høyde for at EL denne måneden også kom en uke seinere enn normalt? Er det noen som vet og kan hjelpe meg for jeg sliter litt med å finne ut når jeg kan forvente mens
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Er det virkelig ingen som vet? :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 I forrige syklus hadde du en forsinket eggløsning, derfor forsinket mens, da tid mellom eggløsning og mens alltid er så å si like lang (ca 14 dager), neste syklus må du da se opp mot den perioden du hadde sist mest sannsynlig, sltså forskjøvet en uke
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Ok, da var det som jeg trodde. Tusen tusen takk for svar
helenaa Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Det er en viss logikk i det som står over her, men jeg vil legge til at jeg har noen perioder der EL kommer etter 2 uker (etter boka), og andre perioder der den er forsinket. Så jeg ville ikke stolt på at EL kommer til å bli forsinket neste gang også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Men hva skjer da hvis eggløsningen ikke kommer i det hele tatt? :klø:
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Da får du etterhvert en bortfallsblødning, men det kan ta lang tid. I min eggløsningsfrie sykluser tok det bortimot 60-70 dager, men det varierer nok veldig. Er kroppen din vant med regelmessige sykluser kommer den kanskje til vanlig tid. Det er forøvrig ikke slik at det må være like lang tid mellom mensen og eggløsning, så jeg ville ikke tatt det for gitt at eggløsningen kommer en uke senere denne syklusen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå